آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رسمی: ستاره منچستریونایتد ۵ ساله تمدید کرد

مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، قراردادش را با این تیم تا سال 2028 تمدید کرد.

نگرانی هواداران منچستریونایتد از طولانی شدن مذاکرات بین باشگاه و مارکوس رشفورد بر سر تمدید قرارداد او به پایان رسید و این ستاره انگلیسی با حضور در دفتر باشگاه قراردادش را تا سال 2028 تمدید کرد.

 

منچستریونایتد با انتشار تصاویری از تمدید قرارداد رشفورد اعلام کرد که این مهاجم ملی‌پوش انگلیسی قراردادش را 5 ساله تمدید کرده است. این ستاره 25ساله مدت‌ها بود که با باشگاهش برای این تمدید مذاکره می‌کرد. قرارداد قبلی او سال آینده به پایان می‌رسید.

 

درحالی‌که اریک تن‌هاخ و تیمش فردا، چهارشنبه، برای پشت سر گذاشتن یک تور تابستانی به آمریکا سفر می‌کنند، تمدید قرارداد رشفورد بهترین خبر برای سرمربی هلندی و هواداران شیاطین سرخ به حساب می‌آید.

گروه نرم افزاری ماهور

رشفورد بعد از تمدید قراردادش به سایت منچستریونایتد گفت: “من در هفت سالگی و به عنوان پسربچه‌ای که یک رؤیا در سر داشت به منچستریونایتد پیوستم. آن رؤیا و شور و شوق و عزم و اراده برای موفق شدن همچنان با من است و هر وقت که افتخار پوشیدن پیراهن این تیم را دارم با همان شور و شوق برای یونایتد تلاش می‌کنم. من تا اینجا در این باشگاه استثنایی تجربیات بی‌نظیری داشته‌ام ولی هنوز خیلی چیزها هست که باید به دست بیاوریم و من بی‌صبرانه منتظرم در سال‌های آینده جام‌های بیشتری به دست بیاوریم”

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا