آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روزنتایج زنده
موضوعات داغ

رمزدیل در نقش مگوایر : آرسنال زیر ۳۰ ثانیه گل خورد

تنها 30 ثانیه از بازی ساوتهمپتون-آرسنال گذشته بود که با اشتباه فاحش آرون رمزدیل دروازه میهمان باز شد.

آرسنال بعد از اینکه طی دو بازی اخیر خود در لیگ برتر 4 امتیاز از دست داد امشب در خانه ساوتهمپتون به نتیجه ای جز برد فکر نمی کند. این تیم اگر هر سه امتیاز بازی خارج از خانه امشب را کسب نکند خطر از دست دادن صدر را بیخ گوش خود احساس خواهد کرد.

 

شاگردان میکل آرتتا که فشار زیادی را این روزها متحمل هستند طی دیدارهای قبلی مقابل لیورپول و وستهم از حریفان خود پیش افتادند اما در هر دو دیدار در نهایت با نتیجه مساوی زمین را ترک کردند تا به شدت مورد انتقاد قرار بگیرند. آنها امشب فرصت کامبک به حریف ندادند و در همان ثانیه های نخست برای خود دردسر درست کردند.

بازیکنان آرسنال برخلاف یونایتدی ها بعد از اشتباه رمزدیل به او دلداری داده و برای ادامه بازی به هم تیمی خود روحیه بخشیدند.

در حالی که تنها 30 ثانیه از بازی آرسنال-ساوتهمپتون گذشته بود آرون رمزدیل در محوطه شش قدم صاحب توپ شد و با بی دقتی تمام به جای بازیکن خودی به مهاجم حریف پاس داد تا کارلوس آلکاراز بدون اینکه مزاحمی داشته باشد با او تک به تک شود.

 

گروه نرم افزاری ماهور

آلکاراز در حالی که مدافعان آرسنال در برابر اشتباه رمزدیل چاره ای جز تسلیم شدن نداشتند و فقط تماشاگر لحظه باز شدن دروازه او بودند گلزنی کرد. دروازه بان آرسنال تلاش زیادی کرد تا این اشتباه خود را با واکنشی سریع جبران کند اما هر چه به بدن خود کش داد نتوانست مانع از گل شدن توپ شود.

این اشتباه کمتر از 24 ساعت بعد از اشتباه عجیب هری مگوایر مقابل سویا رخ داد تا شباهت آن توجه اهالی فوتبال را به خود جلب کند. کاپیتان یونایتد در دقیقه 8 بازی شب گذاشته تیمش در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا یک پاس اشتباه در دقیقه 8 داد که منجر به باز شدن دروازه تیمش شد. در ادامه آن دیدار اشتباهی دیگر از داوید دخیا را هم شاهد بودیم که به گل سوم حریف انجامید.

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا