آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های ورزشی اروپا، پنجشنبه ۱۶ نوامبر؛ خانه تکانی در منچستریونایتد

ریچارد آرنولد به دستور رتکلیف از مقام مدیرعاملی باشگاه منچستریونایتد عزل شد.

سر جیم رتکلیف به زودی رسماً هدایت منچستریونایتد در بخش ورزشی را در اختیار خواهد گرفت و درحالی که اختیارات از خاندان گلیزر در رابطه با باشگاه ورزشی و تیم فوتبال سلب شده، این سرمایه‌دار بریتانیایی انقلاب خودش در باشگاه را آغاز کرده است.

سر جیم رتکلیف که در بدو ورد با انتشار اعلامیه‌ای هشدار داده بود تن‌هاخ و سانچو قهر و آشتی‌های بچه‌گانه را کنار بگذارند و بیش از این به تیم ضربه نزنند، در جدیدترین اقدام به 16 سال فعالیت ریچارد آرنولد در باشگاه پایان داده و به زودی ژان کلود بلان به‌عنوان مدیرعامل آغاز به فعالیت خواهد کرد.

«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز

ریچارد آرنولد که زیر تیغ تیز انتقادات در رابطه با عدم کفایت در مدیریت ماجرای میسن گرینوود و بحران جیدن سانچو قرار گرفته بود، نخستین قربانی ورود رتکلیف بوده و به زودی جان مورتا نیز از سمت خود در باشگاه برکنار خواهد شد.

پس از دریافت مجوز کار از اتحادیه فوتبال انگلیس و دولت بریتانیا، طی یک ماه آینده ارکان اجرایی و مدیریتی باشگاه تغییر خواهند کرد تا سر جیم کارمندان مدنظر خودش را در باشگاه مشغول به کار کند. در همین رابطه، روزنامه میرر با انتخاب تیتر «تئاتر وحشت» به این اتفاق کنایه زده است.

گروه نرم افزاری ماهور

گاتزتا دلو اسپورت به اتهام فلورنزی برای شرط‌بندی غیرقانونی که او را در خطر محرومیت قرار داده اشاره کرده است ، همچنین این روزنامه با انتشار تصویر تنیسور و فوتبالیست ملی‌پوش ابراز امیداوری کرده ورزش ملی ایتالیا تا بامداد شنبه، موفقیت چشمگیر را از آن خود کند.

قرار است تیم ملی فوتبال ایتالیا از ساعت 23:15 به وقت تهران، جمعه شب به مصاف مقدونیه شمالی برود که گربه سیاه آتزوری در سال‌های اخیر، در صورت کسب امتیاز از الیمپیکو، شانس ایتالیا برای رسیدن به یورو 2024 در قامت مدافع عنوان قهرمانی را به حداقل خواهد رساند.

پیش از آن هم پنجشنبه شب سینر، تنیسور شماره 4 جهان که با غلبه بر نوواک جوکوویچ تاریخ‌سازی کرد، مسیرش در رقابت‌های قهرمانی را به هدف قهرمانی ادامه خواهد داد. همچنین این روزنامه با اشاره به توفیق اجباری راسپدوری، کیزا و براردی برای به میدان رفتن در بازی‌های مقدماتی یورو، اذعان داشته تحت هدایت اسپالتی شانس رسیدن به ترکیب اصلی برای رقابت‌های جام ملت‌های اروپا را نباید از دست دهند.

کوریره دلو اسپورت با تمجید از سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر تیتر «سوپر سیمو» را انتخاب کرده و هیجان دربی دیتالیا را 10 روز به آغاز این مسابقه بالا نگه داشته است. جایی که اینزاگی باید رو در روی مکس الگری قرار بگیرد.

همچنین نشریه چاپ میلان اشاره داشته ماتزاری برای آغاز فعالیتش در ناپولی به مدت 48 ساعت خواب به چشمانش نیامده و وعده داده قرار است تیم به همان سبک و سیاق زمانی که تحت هدایت اسپالتی به میدان می‌رفت، با محوریت اوسیمن و کواراتسخلیا حریفان را کیش و مات کند.

در اسپانیا، نشریه آاس چاپ مادرید فوتبال را در حاشیه قرار داده اما اسپورت چاپ بارسلون با انتشار تصویری از متس ویفر، علاقه بارسلونا به هافبک 24 ساله هلندی که هم‌اکنون در فاینورد توپ می‌زند را فاش کرده و اذعان داشته این ستاره جوان از سبک بازی منحصر به فرد بوسکتس پیروی می‌کند.

حمایت کارلس پویول از ژاوی و شاگردانش در بارسلونا نیز بخش دیگری از این روزنامه را به خود اختصاص داده است.

مارکا صفحه نخستش را به بازی پنجشنبه شب اسپانیا مقابل قبرس اختصاص داده و درحالی که ماتادورها صعودشان به یورو 2024 را قطعیت بخشده‌اند، در این باره نوشته است: «برای صدرنشینی بجنگ و ترس به دلت راه نده!»

همچنین انتشار صحبت‌های رافائل نادال مبنی بر قصد بازگشتش به دنیای تنیس در قامت بازیکن، دیگر بخش جذاب این روزنامه است.

اکیپ فرانسه نیز در آستانه تقابل آبی‌ها با جبل‌الطارق، با انتشار تصویری صمیمی از دیدیه دشان و آنتوان گریزمان، سر تیتر «عزیزم!» را برای توصیف این رابطه انتخاب کرده و نوشته است: دیدیه دشان سرانجام به این مهم اعتراف کرد.

اکیپ در این گزارش، داستان رابطه تقریباً 6 ساله میان دیدیه و آنتوان را بازگو کرده که از جذابیت خاصی برخوردار است. این نشریه اذعان داشته حتی اگر سرمربی قهرمان جهان در تیم ملی فرانسه، کیلیان امباپه را برای بر بازو بستن بازوبند کاپیتانی ترجیح دهد، آنتوان گریزمان عزیزِ اوست و هر دو طرف از علاقه خاصی به یکدیگر برخوردار هستند.

صدالبته که واژه «Le Chouchou» در زبان غیر رسمی فرانسوی، از معنای دیگری هم برخوردار است که بنا به وظیفه حرفه‌ای، در راستای احترام به مخاطبان از بازگو کردنش صرف نظر کرده‌ایم.

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا