آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روز سخت تیمِ خمس در اراک؛ تراکتور برای صدرنشینی پوکر می‌کند؟

سرخ‌پوشان تبریزی در دیداری بیرون از خانه به دنبال کسب چهارمین برد پیاپی هستند.

آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز برگزارکننده یکی از تقابل‌های حساس هفته هفتم لیگ برتر هستند؛ آن‌هم در شرایطی‌که هر دو تیم در وضعیتی یکسان قرار دارند و بعد از انجام 5 مسابقه ابتدایی خود، در هفته ششم استراحت کردند و حالا باید امروز (پنجشنبه) به مصاف هم بروند. جالب آنکه در جدول رده‌بندی هم این دو تیم همسایه یکدیگر هستند و همین مسئله باعث شده تا تقابل امروز شاگردان مجتبی حسینی و پاکو خمس با هیجان و حساسیت بیشتری دنبال شود.

 

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران (پنجشنبه 13 مهرماه – ساعت 17:15)

آلومینیوم اراک – تراکتور تبریز

داور: عباس راکی

گروه نرم افزاری ماهور

ورزشگاه امام خمینی اراک

 

اراکی‌ها در فصل جدید لیگ برتر شروعی فراتر از انتظار داشتند و موفق شدند بعد از پذیرش شکست میلی‌متری مقابل پرسپولیس، 3 برد پیاپی را جشن بگیرند اما آن‌ها در آخرین مسابقه‌شان در لیگ بیست‌وسوم با 2 گل مغلوب مس رفسنجان شدند. با این وجود، عدم برگزاری مسابقات سایر مدعیان باعث شده تا شاگردان مجتبی حسینی در جایگاه سوم جدول باقی بمانند و حالا آن‌ها در تلاش هستند تا بتوانند روند پیروزی‌های خود را در مسابقه دشوار امروز برابر تراکتور تبریز از سر بگیرند تا بتوانند به صدر جدول لیگ بیست‌وسوم صعود کنند و به شگفتی‌سازی‌های خود ادامه بدهند!

 

شاگردان پاکو خمس هر چند شروع ضعیفی در لیگ برتر داشتند و مقابل سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران شکست خوردند اما به‌ یک‌باره موتور تراکتوری‌ها روشن شد و آن‌ها با کسب 3 پیروزی اقتصادی پیاپی خود را به کورس مدعیان رساندند و حالا کسب 3 امتیاز در مسابقه امروز برابر آلومینیوم اراک هم می‌تواند باعث ثبت چهارمین برد پیاپی تراکتور در لیگ بیست‌وسوم شود و هم اینکه آن‌ها را تا پیش از برگزاری دیدارهای سایر مدعیان از جمله پرسپولیس، استقلال و سپاهان به صدر جدول لیگ بیست‌وسوم می‌فرستد.

 

دو تیم در 5 تقابل اخیرشان، هر کدام 2 بار توانسته‌اند برنده از زمین مسابقه خارج شوند و یک مسابقه هم میان آن‌ها با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. عباس راکی قضاوت مسابقه حساس امروز (پنجشنبه) آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز را که از ساعت 17:15 به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اراک آغاز می‌شود، برعهده دارد و حسن ظهیری و رحیم حاجی‌پور کمک‌های او در امر قضاوت هستند و سعاد وفاپیشه هم داور چهارم مسابقه امروز است.

 

ترکیب احتمالی آلومینیوم اراک

احمد گوهری، بهروز نوروزی‌فرد، مهران موسوی، میلاد فخرالدینی، یونس اکبرپور، علیرضا نقی‌زاده، امین جهان‌کهن، عارف حاجی‌عیدی، محمدمهدی لطفی، محمدامین کاظمیان و مرتضی تبریزی

 

ترکیب احتمالی تراکتور تبریز

حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، صفا هادی، مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنس، ریکاردو آلوز و مهدی عبدی

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا