آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تاریخ‌سازی رونالدو چشم در چشم ملکه کوهستان؛ اتریش، فراتر از یک پدیده

پرتغال با تک گل رونالدو در دویستمین بازی ملی از سد ایسلند گذشت.

دور چهارم مسابقات انتخابی یورو ۲۰۲۴ با انجام ۱۱ بازی ادامه یافت و در مهمترین دیدارها بلژیک استونی را در هم کوبید، مجارستان، لیتوانی را با شکست بدرقه کرد، اتریش در خانه مقابل سوند هم پیروز شد و درحالی که لهستان مقابل مولداوی تن به شکست داد، پرتغال با تک گل دیرهنگام رونالدو در خانه ایسلند پیروز شد و اسکاتلند صدرنشین بلامنازع گروهش باقی ماند.

اتریش تحت هدایت رالف رانگنیک با ۲ گل از سد سوند گذشت تا همچون بلژیک در گروه‌ ششم شکست‌ناپذیر باقی بماند و شانس های سوئد برای صعود به یورو ۲۰۲۴ را کمتر از قبل کند. بلژیک هم که ظاهرا همیشه حواشی را همراه خودش دارد با ۳ گل در خانه استونی این تیم را در هم کوبید و نکته جالب توجه دیدار، ۲ گله روملو لوکاکو بود که بازوبند کاپیتانی را در غیاب کوین دی‌بروینه و در رقابت با کورتوای مغضوب بر بازو بسته بود. شیاطین سرخ برای صدرنشینی در گروه، باید امیدوار به فیفادی بعدی بوده و همزمان چشم به شکست اتریش داشته باشند.

 

سکته لهستان در کیشیناو!

در دیگر دیدارها صربستان و بلغارستان به تساوی یک بر یک در ثانیه پایانی رضایت دادند، لوکزامبورگ، بوسنی را در خانه‌اش شکست داد، آلبانی موفق شد جزایر فارو را همان گونه که انتظار می رفت، کیش و مات کند و مجارستان با شکست لیتوانی از صربستان در صدر جدول سبقت گرفت. همچنین اسلواکی از سد نه چندان بلند لیختن اشتاین گذشت، مولداوی با ۳ گل جشن یک نیمه ای لهستان را خراب کرده، عقابها را شکست داد و نروژ در شب ۲ گله ارلینگ هالند با اختلاف ۲ گل از سد قبرس گذشت. اسکاتلند و گرجستان هم که تقابلشان به تبع بارش باران در گلاسگو به تاخیر افتاده بود، در نهایت جشن برتری و صدرنشینی مطلق را سهم شاگردان استیو کلارک دیدند.

مامور نجات

در مهمترین دیدار، پرتغال در شب تاریخ‌سازی کریس رونالدو موفق شد ایسلند را در خانه اش شکست دهد و «CR7» جشن ۱۲۳ گله شدنش را در دویستمین بازی ملی، سرانجام دقیقه ۸۹ جشن گرفت. با این تک گل سرنوشت ساز، پرتغالِ مارتینس به چهارمین برد متوالی رسید و در حالی که هنوز گلی از رقبا دریافت نکرده، ۱۴ گل زده در کارنامه‌اش دارد!

گروه نرم افزاری ماهور
48 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا