آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رکوردی جالب برای سرمربی پرسپولیس؛ اوسمار بالاتر از نکونام و یحیی

اوسمار ویرا بالاترین میانگین امتیاز را در این فصل از لیگ دارد.

پیروزی پرسپولیس برابر گل‌گهر و توقف استقلال مقابل مس رفسنجان علاوه بر این‌که سرخ‌پوشان را در یک قدمی رقیب دیرینه خود قرار داد، باعث شد تا اوسمار ویرا سرمربی برزیل بالاتر از جواد نکونام بالاترین میانگین امتیاز در هر بازی را به نام خود ثبت کند.

 

اوسمار رکورددار لیگ

اوسمار ویرا در 7 بازی که در پرسپولیس مربیگری کرده صاحب 5 پیروزی، یک تساوی و یک شکست شده است و با میانگین 2.29 امتیاز در هر بازی بهترین کارنامه را در این فصل دارد. جواد نکونام سرمربی استقلال 22 بازی در این دوره مربیگری کرده و 47 امتیاز کسب کرده و با میانگین 2.14 امتیاز دومین مربی لیگ است. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نیم‌فصل اول با 30 امتیاز به کار خود در این تیم پایان داد و با میانگین امتیاز 2 امتیاز در هر بازی در رده سوم بالاترین میانگین امتیاز در این فصل قرار دارد.

 

آیا ویرا در مسیر تاریخ‌سازی است؟

قضاوت در مورد جایگاه اوسمار در تاریخ پرسپولیس پس از 7 بازی زود است ولی این مربی با این کارنامه در حال حاضر بالاترین میانگین امتیاز را در تاریخ پرسپولیس ثبت کرده است و در این تیم تنها مربیانی نظیر برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل‌محمدی و گابریل کالدرون میانگین امتیازی میانگین بالای 2 امتیاز در هر بازی دارند. اوسمار با همین تعداد بازی کم، مجموع امتیازاتش در پرسپولیس از مربیانی نظیر نلو وینگادا و آری‌هان بیشتر شده و فاصله زیادی با مربیانی نظیر حمید درخشان، مانوئل ژوزه، حمید استیلی و افشین پیروانی ندارد و می‌تواند در 2 تا 3 بازی آینده از این مربیان هم عبور کند.

گروه نرم افزاری ماهور
65 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا