آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ساسولو، پایان شروع رویایی اینتر؛ پیروزی میلان در شب آشتی کنان اوسیمن

مسابات سری آ ایتالیا با برگزاری چند بازی پیگیری شد.

رقابت‌های هفته ششم سری آ ایتالیا دیشب با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در مهمترین این مسابقات، میلان برابر کالیاری با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید، ناپولی در برابر اودینزه با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد و اینتر در خانه و در برابر ساسولو با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

 

در حالی که یوونتوس سه‌شنبه شب در برابر لچه با یک گل به پیروزی دست پیدا کرده، نبرد در صدر جدول با پیروزی دیگر مدعیان هیجان انگیزتر از همیشه دنبال خواهد شد.

میلان، برنده همیشه جذاب

میلان در حالی میهمان تیم کالیاری بود که بازی هفته گذشته خود در برابر هلاس ورونا را با پیروزی پشت سر گذاشته و امیدوار بود بتواند در این بازی به روند پیروزی‌های خود ادامه دهد. این تیم دروازه بان اصلی خود یعنی مانیان را در اختیار نداشت و همچنین لیائو و ژیرو کار را از روی نیمت آغاز کردند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

میلان در این دیدار گل اول را دریافت کرد و در دقیقه 30 توسط زیتو لومبو، تیم کالیاری با حساب یک بر صفر از حریف قدرتمند خود پیش افتاد.پیش از پایان نیمه و در دقیقه 41، میلان توسط نواه اوکافور گل تساوی را به ثمر رساند تا نیمه اول با حساب یک بر یک مساوی به پایان برسد.

 

در نیمه دوم میلان کار را هجومی آغاز کرد و درست در همان دقیقه ابتدایی، توانست گل دوم را توسط فیکایو توموری و بر روی پاس دیدنی تیجانی به ثمر برساند. میلان به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 60، گل سوم این تیم توسط روبن لوفتوس چیک و بر روی پاس کریستین پولیسیچ به ثمر رسید. کالیاری در برابر دفاع قدرتمند میلان کار چندانی از پیش نبرد و در نهایت بازی با نتیجه سه بر یک به سود میلان به پایان رسید.

رکورد اینتر خراب شد

در دیگر بازی مهم این هفته، اینتر میزبان ساسولو بود که در برابر این تیم با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

 

اینتر کار را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدای نیمه چیزی نمانده بود تا بارلا گل اول تیم را به ثمر برساند اما ضربه او راهی به دروازه نداشت. اینتر که بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته بود در دقایق بعدی چند بار توسط دارمیان، دی مارکو و تورام در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما موفق نشد دروازه حریف را بگشاید. توپ و میدان بیشتر در اختیار اینتر بود و ساسولو در برابر نراتزوری حرفی برای گفتن نداشت. در نهایت در دقیقه 47 حملات اینتر به نتیجه رسید و دومفریس موفق شد گل اول را برای این تیم به ثمر برساند و نیمه اول با حساب یک بر صفر به سود اینتر به پایان رسید.

 

نیمه دوم در حالی آغاز شد که ساسولو به دنبال به ثمر رساندن گل تساوی بود. این تیم با حملات متعدد بر روی دروازه اینتر هجوم آورد و در نهایت در دقیقه 55 توسط باجرامی به گل تساوی دست یافت. اینتر که قصد داشت رکورد صددرصد پیروزی خود را حفظ کند به دنبال گل برتری بود، اما باز هم ساسولو در دقیقه 64 توسط براردی به گل دوم دست یافت.

 

در نهایت با وجود حملات اینتر، بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود ساسولو به پایان رسید تا اینتر نخستین شکست فصل را در این بازی تجربه کند.

 

اینتر در صورت پیروزی برای سومین بار پس از فصل 2020-2019 و 1967-1966، موفق می‌شد ۶ بازی متوالی را با پیروزی پشت سر بگذارد اما موفق به این کار نشد.

 

جنجال هم مانع گلزنی اوسیمن نشد

دیگر بازی مهم دیشب بین تیم‌های ناپولی و اودینزه برگزار شد. ناپولی در حالی پا به این میدان گذاشت که به دلیل انتشار ویدئوهایی تمسخرآمیز از ویکتور اوسیمن در شبکه‌های اجتماعی این باشگاه، جنجال عجیبی در تیم ایجاد شده بود اما این جنجال‌ها اثری بر روی تیم نداشت و آن‌ها نتیجه مد نظر خود را به دست آوردند.

 

بازی با حملات ناپولی آغاز شد. آن‌ها سعی در نزدیک شدن به دروازه حریف داشتند و در دقیقه 18 پنالتی به سود ناپولی اعلام شد و زلینسکی با یک ضربه در خلاف جهت حرکت دروازه بان، توپ را وارد دروازه کرد. حملات ناپولی باز هم ادامه داشت و در اواخر نیمه و در دقیقه 41، این بار توسط اوسیمن گل دوم تیم به ثمر رسید. در نهایت نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود ناپولی به پایان رسید.

 

نیمه دوم آرامتر آغاز شد و ناپولی سعی در حفظ نتیجه داشت. اودینزه می خواست از فرصت استفاده و توپ را به محوطه جریمه حریف نزدیک کند اما دفاع ناپولی مانع از این کار می‌شد. ناپولی بار دیگر حملات خود را بر روی دروازه آغاز کرد و در دقیقه 74 توسط کوارتسخلیا توانست گل سوم را به ثمر برساند.

 

ناپولی پس از این گل کمی از شدت حملات خود کم کرد و پس از آن گل اول اودینزه توسط ساماردزیک به ثمر رسید. هنوز چند دقیقه از این گل نگذشته بود که ناپولی یک بار دیگر توسط سیمئونه به گل دست یافت و حساب کار ۴ بر یک شد. در نهایت بازی با همین نتیجه به سود ناپولی به پایان رسید تا با وجود جنجال‌های ایجاد شده، این تیم نتیجه مد نظر خود را کسب کند.

 

در دیگر بازی‌های دیشب، آتالانتا در برابر هلاس ورونا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید، لاتزیو در برابر تورینو با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست یافت و امپولی با یک گل برابر سالرنیتانا، ۳ امتیاز به دست آورد.

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا