آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سرخیو راموس به کابوس بزرگش رسید

سرخیو راموس امشب در ترکیب سویا برابر بارسا خواهد بود و باید مامور مهار روبرت لواندوفسکی، کابوس قدیمی‌اش باشد.

سویا امشب باید در مونتجوئیک برابر بارسلونا قرار بگیرد. تیم اندلسی پس از شروعی اسف‌بار حالا شرایط بهتری دارد و باید به مصاف بارسای زخم خورده از دیدار برابر مایورکا برود.

یکی از جذابیت‌های بزرگ این بازی برخورد دوباره راموس با بارسلوناست که پس از جدایی او از رئال در سال 2021 دیگر تکرار نشده است.

 

راموس اولین بار در فصل 05-2004 با پیراهن سویا برابر بارسا قرار گرفت و در هر دو بازی شکست خورد (2-0 و 4-0). سپس او به رئال رفت و 45 بار با پیراهن کهکشانی‌ها برابر بارسا به میدان رفت و آمار او در مجموع منفی است. او برابر بارسا 15 برد تجربه کرد، 22 بار شکست خورد و هشت بازی نیز مساوی شد.

گروه نرم افزاری ماهور

راموس امشب باید روبرت لواندوفسکی را مهار کند که 10 سال پیش یک شب تلخ را برایش رقم زد. راموس و لوا در مجموع هشت بار برابر هم قرار گرفته‌اند و حاصل کار برای هر دو سه برد بوده و دو بار نیز جدالشان مساوی شده است. در این هشت بازی فوق ستاره لهستانی موفق شده 6 گل بزند. 

پنج گل او با پیراهن دورتموند به رئال بود و یک گل نیز با پیراهن بایرن وارد دروازه رئال کرد که راموس را به عنوان مدافع برجسته در میدان داشت.

بدون شک بدترین خاطره راموس از لوا به بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2013 برمی‌گردد که لواندوفسکی موفق شد چهار گل به رئال بزند و با تحقیر 4 گله رئال شبی کابوس‌وار برای راموس رقم زد.

رئال در بازی برگشت 2-0 برد ولی در مجموع با شکست 4-3 نتوانست به فینال برسد. اشک‌های راموس در آغوش ایکر کاسیاس پس از حذف رئال از یادها نخواهد رفت. راموس امشب برابر لوا و بارسا چه خواهد کرد؟

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا