آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سرمربی تاتنهام: پوستر لیورپول را برداشته‌ام!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، بار دیگر تایید کرد از نوجوانی هوادار لیورپول بوده است. او با ستایش از یورگن کلوپ گفت لیورپول در دوران او به سطح بالاتر و متفاوتی رسیده است.

تاتنهام در این فصل با هدایت سرمربی جدیدش آنگه پوستکوگلو به یکی از جذاب‌‌ترین‌های لیگ برتر تبدیل شده است.

 

شاگردان پوستکوگلو فردا باید در خانه‌اش استادیوم تاتنهام هاتسپر به مصاف لیورپول بروند که در هفته‌های گذشته بار دیگر در حد یک مدعی نشان داده است.

 

همان‌طور که انتظار می‌رفت نشست خبری امروز پوستکوگلو پیش از بازی فردا مقابل لیورپول تحت‌ تاثیر مصاحبه اخیر او قرار داشت. سرمربی تاتنهام در این مصاحبه اعتراف کرد از نوجوانی هوادار سرسخت قرمزهای آنفیلد بوده است.

گروه نرم افزاری ماهور

آخرین وضعیت مصدومان تاتنهام

برنان که هفته پیش بازی کرد در این مسابقه غایب است. البته مصدومیتش جدی نیست ولی فعلا شرایط بازی را ندارد. سون هیونگ مین و مدیسون امروز تمرین کردند و تا آخر تمرین حضور داشتند. باید ببینیم در ساعت‌های آینده چه می‌شود.

 

صحبت‌های اخیر پوستکوگلو که گفت از کودکی هوادار دوآتشه لیورپول بوده

آن سال‌ها دهه هفتاد میلادی بود و شما یا می‌توانستید لیورپولی باشید یا منچستریونایتدی. چون دائم بازی‌های این دو تیم پخش می‌شد. چند تا از رفقای من یونایتدی شدند و من برای اینکه کل‌کل‌های جذابی بین رفقا داشته باشیم هوادار لیورپول شدم. روزهای خیلی خوبی بود ولی همان‌طور که گفتم حالا دیگر پوستر لیورپول روی دیوار اتاقم نیست.

ارزیابی پوستکوگلو از شرایط فعلی لیورپول

از وقتی یورگن به لیورپول آمده ضرباهنگ و ریتم بازی لیورپول به سطح به مراتب بالاتری ارتقا پیدا کرده. لیگ برتر همیشه لیگ دشواری بوده، ولی لیورپولی‌ها سطح بازی در این لیگ را به سطح متفاوتی رسانده‌اند.

 

درخشش سون هیونگ مین به عنوان کاپیتان

اگر بخواهیم انصاف را درباره سون رعایت کنیم باید بگوییم او همیشه درخشان بوده و همیشه نقش سفیر باشگاه تاتنهام را به عهده داشته. سون برای اینکه عشقی که به تاتنهام دارد را نشان بدهد نیازی به بازوبند کاپیتانی نداشته و ندارد.

 

سوال عجیب خبرنگار: به نظرت در فانتزی فوتبال باید جیمز مدیسون را در تیمم بگذارم؟

هر کاری دلت می‌خواهد بکن رفیق (خنده) چه می‌دانم!

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا