آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سنگین‌ترین شکست‌های خانگی نماینده‌های ایران؛ نساجی با رکورد برابر شد

باخت نساجی برابر الهلال سنگین‌ترین باخت خانگی یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیاست.

نساجی در این فصل برای اولین‌بار موفق به حضور در لیگ قهرمانان آسیا شد. این تیم برای دیدارهای خانگی، ورزشگاه آزادی را به جای ورزشگاه شهید وطنی که سالهاست میزبانی این تیم را بر عهده دارد را معرفی کرد و در اولین میزبانی مغلوب الهلال عربستان شد که از قدرت‌مندترین تیمهای آسیاست. این شکست سنگین‌ترین باخت یک تیم ایرانی در یک بازی خانگی در لیگ قهرمانان آسیاست.

 

ادامه ناکامی برابر الهلال و عربستانی‌ها

الهلال با 17 پیروزی رکورددار بیشترین برد مقابل نمایندگان ایران در تاریخ لیگ قهرمانان آسیاست. این تیم برای پنجمین‌بار پیاپی موفق به پیروزی و کلین‌شیت برابر تیم‌های ایرانی شد. تیم‌های ایرانی با قبول 52 شکست برابر تیم‌های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا، بیش از هر کشور به نمایندگان عربستان باخته‌اند. تیم‌های ایرانی در 12 تقابل اخیر برابر عربستانی‌ها تنها یک برد داشته‌اند.

 

ذوب‌آهن در کنار نساجی

العین در لیگ قهرمانان آسیا 2017 با نتیجه 3 بر صفر بر ذوب‌آهن غلبه کرد. هدایت ذوب‌آهن در آن دوره بر عهده مجتبی حسینی بود و این تیم با گل‌های دانیلو آسپریلا، محمد عبدالرحمان و عمر عبدالرحمان از حریف اماراتی شکست خورد. این بدترین باختی است که یک تیم ایرانی بزرگسال در خانه در یک بازی رسمی داشته است و حالا نساجی هم در این رکورد شریک شد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

البته سپاهان هم در لیگ قهرمانان آسیا 2011 در خانه با نتیجه یک بر صفر بر السد قطر پیروز شد ولی با حکم کمیته انضباطی به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز 3 بر صفر بازنده شد و در نهایت به مرحله بعد صعود نکرد و این السد بود که به قهرمانی آسیا دست یافت.

60 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا