آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سکوت تاج بعد از حذف تیم ملی شکست؛ پتانسیل قهرمان‌شدن را داشتیم

رئیس فدراسیون فوتبال با حمایت ویژه از کادرفنی تیم ملی ایران نسبت به حذف از جام ملت‌های آسیا 2023 واکنش نشان داد.

تیم ملی فوتبال ایران برای دومین دوره پیاپی توانست خود را به جمع 4 تیم برتر قاره آسیا برساند اما در مسیر طلسم‌شکنی و رسیدن به فینال ناکام بود. در دوره قبلی، تیم ملی ژاپن سد راه ملی‌پوشان فوتبال ایران شد و این‌بار قطری‌ها توانستند کامبک بزنند و تیم ملی ایران را از گردونه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حذف کنند. هر 2 ناکامی بزرگ در دوره مدیریت مهدی تاج بر فدراسیون فوتبال بود و جالب آنکه بعد از حذف تیم ملی، تاج سیاست سکوت را در پیش گرفت.

 

مهدی تاج که بعد از عملکرد ضعیف تیم ملی ایران در جام جهانی 2022، امید زیادی داشت تا شرایط در جام ملت‌های آسیا 2023 متفاوت پیش برود و تیم ملی ایران بتواند با طلسم‌شکنی به عنوان قهرمانی قاره کهن دست پیدا کند، به رویای بزرگ خود نرسید تا با وجود طرح وعده فدراسیون 5 ستاره، ناکامی‌های سریالی در عرصه ملی ادامه داشته باشد. بعد از حذف تیم ملی ایران از جام ملت‌های آسیا 2023، تاج به مانند ناکامی‌های اخیر فوتبال ملی ایران، سیاست سکوت را در پیش گرفت و سرانجام امروز نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

 

از عملکرد قلعه‌نویی راضی هستم و او می‌ماند

تاج در واکنش به عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا 2023، با اشاره به اینکه این تیم پتانسیل قهرمانی در جام ملت‌ها را داشت، گفت: «به هر حال فوتبال است و اتفاقات مهمی در آن رخ می‌دهد. نظر من این است که این تیم قابلیت قهرمانی را داشت. ارزیابی من این است این تیم با پشتیبانی و برنامه‌ریزی که شده بود قابلیت قهرمان شدن را داشت و حالا باید برای آینده تلاش کنیم. ضعف‌های خیلی جدی وجود دارد. از طرفی فدراسیون از حرف‌های آقای قلعه‌نویی مبنی بر جوان‌گرایی استقبال می‌کند».

گروه نرم افزاری ماهور

 

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به عملکرد کادرفنی ایرانی تیم ملی، با ابراز رضایت از عملکرد امیر قلعه‌نویی و همکارانش، بر ادامه همکاری با آن‌ها تاکید کرد و گفت: «من راضی هستم و از این بابت خاطر جمع هستم که اتفاقات خوبی می‌افتد. ژاپن هم حذف شد اما سرمربی ژاپنی خود را ابقا کرد. ما باید ارزیابی‌مان این باشد که تیم باید مقداری جوان شود. همان حرفی که آقای قلعه‌نویی زد، فدراسیون از آن استقبال می‌کند. فقط منتظر برنامه اجرایی آقای قلعه‌نویی هستیم که برای جوانگرایی چه رویه‌ای خواهد داشت. آقای قلعه‌نویی به کارش ادامه می‌دهد».

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا