آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سیتی باز هم‌ جام اتحادیه را از دست داد؛ بازگشت لیورپول، رستگاری چلسی

منچسترسیتی تنها تیم بزرگ انگلیسی است که در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه حاضر نخواهد بود.

مرحله سوم رقابت‌های فصل جدید جام اتحادیه انگلیس چهارشنبه شب با برگزاری ۹ مسابقه به انتها رسید که طی آن در مهم‌ترین مسابقه، منچستر سیتی با تک گل الکساندر ایساک در ورزشگاه سن جیمزز پارک مغلوب نیوکاسل شد. چلسی با تک گل نیکلاس جکسون از سد برایتون گذشت و لیورپول شکست مقابل لستر سیتی را به پیروزی ۳ بر یک بدل کرد. آرسنال از اشتباه مدافعان برنتفورد به گل پیروزی‌بخش در زمین این تیم رسید و اورتون استون ویلا را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. بورنموث، فولام و وستهام هم با پیروزی مقابل حریفانی از سطوح پایین‌تر به مرحله یک هشتم نهایی رسیدند.

ادامه تاخت‌وتاز کلاغ‌ها

مهم‌ترین مسابقه دور سوم جام اتحادیه با شکست منچسترسیتی و از دست رفتن دومین جام فصل برای گواردیولا به اتمام رسید. واکنش‌های پوپ و اورتگا در نیمه نخست طلسم دروازه‌ها را پابرجا نگه داشت اما در ابتدای نیمه دوم روی نبوغ جوئلینتون، نیوکاسل به گل نخست رسید. بال برزیلی با حرکت تکنیکی خود دفاع منچستر سیتی را به فروپاشی کشید و با یک پاس در عرض دیدنی در طرف دورتر محوطه جریمه الکساندر ایساک را صاحب توپ کرد که برای گل کردن توپ در مقابل دروازه خالی کار دشواری پیش رو نداشت.

کلاغ‌ها ۳ روز بعد از برتری تاریخی ۸ بر صفر مقابل شفیلد یونایتد، با شکست برنده سه‌گانه اروپایی فصل گذشته بار دیگر تشنگی و جاه‌طلبی خود را برای رسیدن به قله‌های فوتبال انگلیس به رخ کشیدند.

گروه نرم افزاری ماهور

نفس راحت شیرها

پوچتینو بعد از مدت‌ها یک شب راحت برای خوابیدن پیش رو خواهد داشت. بازی با برایتون اصلاً قرعه آسانی به نظر نمی‌‌رسید اما مویسس کایسدو، هافبک دفاعی جوانی که تابستان امسال با قیمتی کلان بین ۲ باشگاه جابه‌جا شده بود، زمینه‌ساز گل پیروزی‌بخش چلسی شد. روند پاس‌های سرضرب متوالی توپ را روی قوس محوطه جریمه به کول پالمر رساند تا نیکلاس جکسون را در موقعیت گلزنی قرار دهد. شلیک زمینی مهاجم جوان شیرها از نزدیکی نقطه پنالتی به تیر نزدیک‌تر، چلسی را پیش انداخت و این نتیجه تا پایان پابرجا ماند.

بازگشت مجدد سرخ‌ها 

جدال لیورپول با صدرنشین لیگ قهرمانی انگلیس با یک شوک زودهنگام آغاز شد. تنها ۲ دقیقه بعد از آغاز بازی سیمیکاس توپ را در زمین لستر لو داد تا زمینه‌ساز یک ضد حمله سریع شود. آکگون با یک پاس در عمق دیدنی کیسی مک‌آتیر را پشت مدافعان لیورپول با کلهر تک‌به‌تک کرد تا لستر به گل اول برسد. گل خوردن در نیمه اول و بازگشت در نیمه دوم این فصل برای هواداران لیورپول تازگی ندارد. شاگردان کلوپ در نیمه دوم با بازگشت و ضربه زمینی خاکپو به تساوی رسیدند و دقایقی بعد، شلیک مهلک و استثنایی سوبوسلای به زیباترین شکل برتری را عوض کرد. این پایان کار نبود و دیگو ژوتا در آخرین دقیقه وقت قانونی روی پاس عرضی کوانسا با یک ضربه رباح ماجری زیبا، نتیجه را ۳ بر یک کرد.

 

پیروزی فرصت‌طلبانه آرسنال 

برنتفورد نوار شکست‌ناپذیری متوالی خود در دربی‌های لندن را با دریافت یک گل زودهنگام مقابل توپچی‌ها از دست داد. پاس به عقب زانکا به جای مدافعان خودی به ادوارد انکتیا رسید و روی پاس به عقب او، ریس نلسون دروازه برنتفورد را باز کرد.

شوت زمینی ویسا در اواسط نیمه دوم می‌توانست منجر به گل دوم شاگردان آرتتا شود اما تیر دروازه مانع به گل رسیدن او شد تا مسابقه با همان نتیجه یک بر صفر به اتمام برسد.

53 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا