آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

شب جنجالی پیسخوان در چند پرده؛ نژادپرستی، دعوای مدل راموس و رضایت کارلتو!

رئال مادرید در شبی جنجالی برابر سویا به تساوی دست یافت.

رئال مادرید و سویا شنبه شب به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. دنی کارواخال گل رئال مادرید را به ثمر رساند و تک گل سویا با حرکت داوید آلابا به اشتباه وارد دروازه خودی شد. این دیدار با حاشیه‌های فراوانی همراه بود که از مهمترین آن‌ها رفتار نژادپرستانه مقابل وینیسیوس از سوی یکی از هواداران سویا در جریان این دیدار بود.

 

اخراج هوادار به دلیل نژادپرستی 

در دیدار سویا و رئال مادرید، یکی از هواداران سویا رفتاری نژادپرستانه مقابل وینیسیوس از خود نشان داد. باشگاه سویا بلافاصله این هوادارا را شناسایی و به دلیل رفتار بیگانه هراسانه و نژادپرستانه ار ورزشگاه اخراج کرد. باشگاه با انتشار بیانه‌ای نوشت: «باشگاه سویا اعلام می‌کند این هوادار شناسایی و از ورزشگاه اخراج شده است، او به مقامات پلیس تحویل داده شده. قوانین انضباطی اعمال شده و او از حضور در ورشگاه منع خواهد شد. سویا با هرگونه رفتار بیگانه هراسی و نژادپرستی مخالف است و آن را محکوم می‌کند و آماده همکاری برای ریشه کن کردن چنین رفتارهایی خواهد بود.»

 

بازی بی‌نظیری بود

کارلو آنچلوتی پس از بازی رئال مادرید در برابر سویا، عنوان کرد از نمایش تیمش بعد از تعطیلات بازی‌های ملی راضی است. او گفت: «بازی بی‌نظیری بود؛ رقابتی و فشرده. ما در نیمه اول بهتر بازی کردیم. در نیمه دوم هم موقعیت‌هایی داشتیم اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده لازم را ببریم، سویا بازی خوبی انجام داد. به نظر من نتیجه عادلانه بود. از تیم راضی هستم، زیرا آن‌ها از بازی‌های دشوار ملی بازگشته بودند، با این وجود تا انتهای بازی تلاش کردند.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

آنچلوتی در ادامه درباره عملکرد داور گفت: «او قضاوت خوبی انجام داد. این بازی صحنه‌های درگیرانه زیادی داشت، اما فکر می‌کنم در همه آن‌ها بهترین تصمیمات را اتخاذ کرد.»

 

آنچلوتی در انتها درباره راموس گفت: «از دیدن دوباره او خوشحالم و برایش بهترین‌ها را آرزو دارم.»

 

دعوای مدل راموس

آنچلوتی در حالی درباره راموس حرف زد که کاپیتان سابق رئال وارد درگیری با بازیکنان تیم پایتخت شد! سرخیو در یک صحنه، گونه رودیگر، مدافع رئال را فشرد و تنش منجر به این اتفاق را افزایش داد! او کاملا عصبی به نظر می‌رسید؛ در حالی که پیش‌بینی می‌شد شب رومانتیکی داشته باشد! البته او قبل از شروع و در پایان بازی سراغ آنچلوتی و بازیکنان رئال رفت و با آن‌ها خوش و بش کرد.

55 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا