آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

شوخی حساب‌کاربری باشگاه کار دست ناپولی داد؛ اوسیمن درخواست خروج داد!

ویکتور اوسیمن از انتشار کلیپ توهین‌آمیز خشمگین است و درخواست خروج ثبت کرد.

روز گذشته حساب کاربری تیک‌تاک باشگاه ناپولی، ویدئویی توهین‌آمیز به قصد شوخی با ویکتور اوسیمن، منتشر کرد که در آن، اوسیمن را به نارگیل تشبیه کرده بود و بعد از چند ساعت این ویدئو حذف شد. باشگاه ناپولی به صورت رسمی از بازیکن عذرخواهی کرد اما گویا دیگر کارساز نبوده است.

 

شکایت و درخواست خروج!

مهاجم گلزن ناپولی بعد از انتشار و حذف این ویدئو، تمامی پست‌های خودش با پیراهن ناپولی را از شبکه‌های اجتماعی خود پاک کرد و بیانیه‌ مدیربرنامه‌های بازیکن نشان از وخامت اوضاع داشت. در بیانیه مدیربرنامه‌های اوسیمن آمده ما از انتشار این محتوا بسیار ناراحت هستیم و قطعا از این رفتار باشگاه شکایت خواهیم کرد. او گفت این سبک محتوا به حرفه‌ بازیکن و تلاشش برای ناپولی ضربه می‌زند و او را وارد دنیای حواشی می‌کند.

 

ساعاتی پیش اخباری منتشر شده که گویا ویکتور و مدیربرنامه‌هایش دیگر حاضر به همکاری و ماندن در ناپولی نیستند و درخواست خروج بازیکن برای باشگاه ارسال شده. تمام این اتفاقات بر سر انتشار یک ویدئو است که بدون در نظر گرفتن احساسات بازیکن برای باشگاه منتشر شد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

اوسیمن و بازاری که مشتاق اوست

با شرایط پیش‌ آمده و درخواست خروج ثبت شده، اگر این خبر واقعی باشد و ناپولی نتواند رضایت بازیکن را جلب کند، مطمئنا به زودی شاهد حضور اوسیمن در باشگاهی دیگر خواهیم بود. اوسیمن در تمامی لیگ‌های معتبر مشتریان زیادی دارد. رئال مادرید، منچستریونایتد، لیورپول، چلسی، آرسنال و پاری‌سن ژرمن در پنجره گذشته ناپولی پیشنهادهایشان را برای این بازیکن رد شده دیدند اما حالا و با شرایط موجود، احتمال پیوستن او به تمامی باشگاه‌های نام برده شده بسیار بالاست و ناپولی دیگر نمی‌تواند مانند گذشته با قیمت دلخواه خودش بازیکن را به فروش برساند. همچنین امکان دارد در صورت شکایت، اوسیمن و مدیربرنامه‌های او بتوانند قرارداد فعلی که تا سال 2025 معتبر است را فسخ کرده و این ستاره نیجریه‌ای، رایگان به باشگاه دیگری بپیوندند.

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا