آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

عربستان بار دیگر سراغ صلاح می‌آید؛ پیشنهاد ۱۵۰ میلیونی به ۷۰ میلیون رسید!

الهلال عربستان قصد دارد مذاکرات خرید محمد صلاح را با 70 میلیون پوند آغاز کند.

در تابستان فصل قبل شاهد پیشنهاد بزرگی از سوی الاتحاد برای صلاح با مبلغ 150 میلیون پوند بودیم که با توجه به رویکرد خریدهای لیورپولی‌ها، می‌توانست حداقل تبدیل به 3 خرید خوب تبدیل شود. با این حال لیورپولی‌ها با هیچ قیمتی علاقه به فروش پادشاه مصری نداشتند و شاید انگیزه آنها در فصل جاری مشخص باشد. لیورپول با صلاح نزدیک به قهرمانی است اما آینده شاید تفاوت زیادی را در خود داشته باشد و فروش صلاح را تبدیل به کاری درست کند.

 

پایان دوران طلایی

همانطور که همه می‌دانیم، یورگن کلوپ می‌خواهد دوران طلایی را در اوج به پایان برساند و تا این لحظه قهرمانی در جام اتحادیه شکوه خاصی را به سال آخر این مربی اضافه کرده است. شانس بالای آنها در قهرمانی لیگ برتر و همچنین احتمال کسب لیگ اروپا می‌تواند مهر دیگری برای پایان این دوران باشد. از طرفی در شرایط صلاح، او با پایان فصل به سال آخر قرارداد خود وارد می‌شود و گویی هر 2 طرف علاقه چندانی به تمدید قرارداد فعلی ندارد. احتمالا پایان دوران کلوپ در لیورپول با پایان صلاح در این باشگاه همراه باشد و همزمان خداحافظی با سرمربی با بازیکن خاصش هم خداحافظی کنیم.

 

عربستان تغییر کرده

در فصل قبل شاهد بودیم پیشنهادات برای بازیکنان بزرگ به قدری بزرگ است که حتی جوانان هم می‌توانند وسوسه ورود به عربستان را تجربه کنند. خرید نیمار و پیشنهاد حداقل 150 میلیون پوندی برای صلاح در کنار بسیاری از خریدهای نجومی دیگر به ما می‌گفت اعراب برای رسیدن به اهداف خود تا جای ممکن دست را در جیب فرو می‌برند. بسیاری از تیم‌ها روی پیشنهادات سال جدید عرب‌ها احتمالا حساب باز کرده بودند اما تغییراتی در استراتژی آنها به وجود آمده. پیشنهاد 150 میلیون پوندی اکنون به پیشنهاد 70 میلیون پوندی تبدیل شده که عملا سود لیورپول از فروش را به صورت قابل توجهی کمتر از پیشنهادات قبلی رسانده است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

فروش بهتر از خروج رایگان

صلاح علاقه‌ای به تمدید ندارد و ماندن تا آخرین روز قرارداد را ترجیح می‌دهد. با این حال پروژه عربستان از نگاه او بد نیست و ورود به عربستان را برای پایان قرارداد با لیورپول می‌پسندد. از طرفی عربستانی‌ها و به خصوص الهلال، برای هر 2 حالت ممکن آماده هستند و موضوع خرید و یا صبر برای بستن قرارداد به صورت آزاد را دنبال می‌کنند. پیشنهاد فعلی الهلال برای صلاح قراردادی 3 ساله‌ است و می‌تواند او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان جهان فوتبال تبدیل کند. البته صلاح فقط به دبال خروج رایگان نیست و عشق خاص به قرمزها می‌تواند باعث شده تا جای ممکن سود را به خانواده‌اش برساند. شاید در این لحظه پیشنهاد عربستانی‌ها برای صلاح بسیار کمتر از 150 میلیون قبل باشد اما بالاخره فروش او بهتر از خروج رایگان خواهد بود و بودجه 70 میلیون پوند بیشتر، قطعا کمک شایانی برای سرمربی بعدی قرمزهاست.

63 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا