آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

عملکرد درخشان پرسپولیس در نیمه نخست؛ خمس و درخشش در نیمه مربیان!

تا پایان هفته بیست‌ویکم، پرسپولیس بهترین تیم در نیمه اول است و تراکتور هم بهترین عملکرد را در نیمه مربیان داشته است.

هواداران فوتبال چشم‌انتظار پایان تعطیلات فیفادی و آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هستند؛ آن‌هم در حالی‌که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، قرار است بعد از تعطیلات فیفادی، 2 مسابقه معوقه تیم‌های تراکتور تبریز – سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک – هوادار تهران برگزار شود و بعد از برگزاری این 2 دیدار، رقابت‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران پیگیری خواهد شد و گفته می‌شود تا پیش از پایان خردادماه، پرونده لیگ بیست‌وسوم بسته خواهد شد.

 

استقلال 46 امتیاز از 21 مسابقه به‌دست آورده و صدرنشین لیگ بیست‌وسوم است و پرسپولیس با 43 امتیاز در رتبه دوم حضور دارد. تراکتور از 20 مسابقه، 38 امتیاز کسب کرده و سپاهان هم با به‌دست آوردن 37 امتیاز از 19 مسابقه در جایگاه چهارم جدول است. نکته مهم درباره عملکرد فنی تیم‌ها در هر نیمه است که در اتفاقی جالب‌توجه، فعلاً شاگردان ژوزه مورایس جزو برترین تیم‌ها در نیمه‌های اول و دوم نیستند و عملکرد پرنوسانی را از خود به جای گذاشته‌اند؛ هر چند که موفقیت در 2 بازی معوقه برابر تراکتور و ذوب‌آهن می‌تواند معادلات را به سود طلایی‌پوشان تغییر بدهد.

 

رکورد ویژه پرسپولیسی‌ها در لیگ بیست‌وسوم

سرخ‌پوشان پایتخت در میان 16 تیم لیگ برتری، بهترین عملکرد را در نیمه نخست داشته‌اند؛ به‌طوری‌که آن‌ها در 21 مسابقه اخیر توانسته‌اند 10 بار در قامت تیم برنده به رختکن بروند و 8 تساوی و 3 شکست در کارنامه سرخ‌پوشان پایتخت دیده می‌شود. نکته جالب‌توجه اینکه در طول 21 مسابقه برگزار شده، پرسپولیسی‌ها در 17 دیدار با بسته نگه داشتن دروازه خود به کارشان در نیمه نخست پایان داده‌اند و موفق شده‌اند 12 بار دروازه رقبای خود را باز کنند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

آمار تحسین‌برانگیز استقلالِ نکونام

شاگردان جواد نکونام در تیم استقلال در فصل جاری هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم جزو برترین تیم‌ها بوده‌اند. براساس آمار، استقلال بعد از پرسپولیس دومین تیم برتر در نیمه‌های نخست محسوب می‌شود و آن‌ها در 21 مسابقه، 8 برد، 11 تساوی و 2 باخت در نیمه‌های اول به‌دست آورده‌اند و 18 کلین‌شیت در کارنامه آبی‌پوشان پایتخت دیده می‌شود! جالب آنکه در نیمه دوم هم آبی‌پوشان پایتخت، دومین تیم برتر فصل جاری محسوب می‌شوند و 9 برد، 11 تساوی و یک شکست در کارنامه آبی‌پوشان پایتخت دیده می‌شود که بدون‌شک این روند کم‌نوسان در نیمه‌های اول و دوم زمینه‌ساز موفقیت استقلالی‌ها در تثبیت جایگاه‌شان در صدر جدول بوده است.

 

تراکتور، بهترین تیم در نیمه مربیان

تراکتوری‌ها با هدایت پاکو خمس، برترین تیم لیگ بیست‌وسوم در نیمه مربیان هستند؛ آن‌هم در حالی‌که در مقایسه با رقبایی مانند استقلال و پرسپولیس یک بازی کمتر انجام داده‌اند! سرخ‌پوشان تبریزی، در نیمه مربیان 11 بار برنده شده‌اند و 7 تساوی و 2 باخت در کارنامه تراکتوری‌ها دیده می‌شود تا آن‌ها بهترین در نیمه دوم در فصل جاری لیگ برتر باشند. در نیمه نخست، بعد از پرسپولیس و استقلال، ملوان بندرانزلی صاحب جایگاه سوم در جمع ترین‌ها است و در نیمه دوم هم بعد از تراکتور و استقلال، گل‌گهر سیرجان سومین تیم برتر نیمه دوم محسوب می‌شود.

63 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا