آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فرنکی دی یونگ، بازیکن مورد تمجید ژاوی

ژاوی اشاره کرد که اجازه نخواهد داد فرنکی دی یونگ به منچستریونایتد یا هر شخص دیگری با اظهار نظر “اعتماد بی رحمانه” فروخته شود.

ژاوی، سرمربی بارسلونا، فرنکی دی یونگ، هافبک خود را با نظراتی که نشان می دهد او نمی خواهد هافبک را از دست بدهد، تمجید کرد.

فرنکی دی یونگ تابستان گذشته به شدت با انتقال به منچستریونایتد مرتبط بود، اما به صراحت اعلام کرد که نمی‌خواهد نیوکمپ را ترک کند و در نهایت در کنار ژاوی ماند. با این حال، گمانه زنی ها در مورد آینده او همچنان ادامه دارد و طبق گزارش ها، بارسلونا نیاز به کاهش قابل توجهی از دستمزد خود در پایان فصل دارد که ممکن است به این معنی باشد که باشگاه باید برخی از بزرگترین دارایی های خود را نقد کند. با این حال، به نظر می رسد ژاوی مصمم به حفظ هلندی است.

او به خبرنگاران گفت: “ما بهترین فرنکی را از زمانی که من و کادرم به بارسلونا آمدیم، می بینیم. دی یونگ هم در حمله و هم در دفاع عالی عمل می کند، او اعتماد به نفس بی رحمانه ای دارد و ما از او راضی هستیم.”

هنوز مشخص نیست که منچستریونایتد در تابستان دوباره علاقه خود را به این بازیکن هلندی افزایش دهد یا خیر، اما شیاطین سرخ به زودی به مصاف دی یونگ خواهند رفت. دو تیم قرار است در مرحله پلی آف لیگ اروپا به مصاف هم بروند و بازی رفت روز پنجشنبه در نیوکمپ برگزار شود.

گروه نرم افزاری ماهور

کاتالان‌ها یکشنبه در لالیگا به مصاف ویارئال می‌روند و می‌توانند با یک برد فاصله خود را در صدر به 11 امتیاز افزایش دهند.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا