آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز

قرعه‌کشی دور چهارم جام اتحادیه انگلیس؛ تکرار فینال سال گذشته در اولدترافورد

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس تنها دقایقی بعد از پایان آخرین مسابقه از دور سوم انجام شد که طی آن نیوکاسل بعد از حذف منچسترسیتی این بار باید در قرعه‌ای دشوار به مصاف منچستریونایتد برود. آرسنال به خانه وستهام خواهد رفت و چلسی از بلکبرن میزبانی می‌کند. لیورپول در قرعه‌ای نسبتاً آسان به مصاف شاگردان آندونی ایرائولا در بورنموث می‌رود.

رقابت داغ در اولدترافورد

شاگردان ادی هاو که بعد از ارائه نمایشی بی‌نقص منچسترسیتی را از جام اتحادیه کنار زدند در مهم‌ترین مسابقه مرحله بعد در ورزشگاه اولد ترافورد میهمان مدافع عنوان قهرمانی خواهند بود. تکرار فینال فصل گذشته جام اتحادیه در حالی رقم می‌خورد که مسابقه سال پیش در روز غیبت نیک پوپ و با حضور کاریوس در درون دروازه، به برتری ۲ بر صفر شیاطین سرخ با گلزنی کاسمیرو و رشفورد انجامید.

 

حریف دوست‌داشتنی سرخ‌ها

لیورپول بعد از پیروزی مقابل لستر در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف بورنموث می‌رود. سرخ‌ها در هر ۸ مسابقه اخیر خود مقابل این تیم ۷ بار پیروز و یک بار متحمل شکست شدند و با نتیجه مجموع ۲۹ بر یک به پیروزی رسیده‌اند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

باز هم دربی لندن

آرسنال بعد از پیروزی مقابل برنتفورد در مرحله بعدی باید به مصاف یک تیم لندنی دیگر برود. جدال با وستهام در این مرحله در حالی رقم می خورد که آرسنال در هیچ یک از ۷ مسابقه اخیر خود مقابل چکش‌ها متحمل شکست نشده (۶ پیروزی).

 

غیبت مدعی اصلی

از ۱۶ تیم باقی‌مانده در این رقابت‌ها ۱۰ نماینده از لیگ برتر و ۶ تیم از رده‌های پایین‌تر فوتبال انگلیس حضور دارند و منچسترسیتی بدون شک بزرگ‌ترین غایب مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود. شاگردان گواردیولا در شب غیبت ارلینگ هالند در خانه نیوکاسل با تک گل الکساندر ایساک مغلوب شدند. صعود منچسترسیتی می‌توانست منجر به برگزاری ۲ بازی در فاصله یک روز در انتهای پاییز شود اما فشردگی وحشتناک حاصل از همزمانی جام جهانی باشگاه‌ها و جام اتحادیه، دیگر گواردیولا را تهدید نمی‌کند.

52 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا