آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رئیس لالیگا خطاب به وینیسیوس: اول خودت اصلاح شو!

خاویر تباس، رئیس لالیگا، به انتقادات وینیسیوس بعد از بازی با والنسیا واکنش نشان داد.

رئال مادرید در شرایطی با یک گل مغلوب والنسیا شد که تماشاگران تیم میزبان با شعارهای نژادپرستانه خود جوی وحشتناک علیه وینیسیوس جونیور ایجاد کرده بودند.

 

ستاره برزیلی رئال که در دقایق پایانی اخراج شد با انتشار یک پست و یک استوری حسابی از بی توجهی مسئولان لالیگا نسبت به موضوع نژادپرستی انتقاد کرد؛ این انتقاد با واکنش سریع خاویر تباس همراه بود.

 

رئیس لالیگا که انتقادات صریح وینیسیوس و دیگر اعضای تیم رئال مادرید به مذاقش خوش نیامده بود در صفحه اجتماعی خود نوشت: “ما تلاش کردیم بهت توضیح دهیم که لالیگا چه کارهایی برای مبارزه با نژادپرستی می‌تواند انجام دهد. اما تو در هیچ کدام از جلساتی که خودت تاریخش را مشخص کرده بودی حضور پیدا نکردی. قبل از اینکه لالیگا را مورد انتقاد و تهمت قرار دهید باید خود را به درستی آگاه و اصلاح کنید.”

گروه نرم افزاری ماهور

وینی جونیور هم که از واکنش تباس خشمگین شده بود خطاب به او نوشت: «من دوستت نیستم که درباره نژادپرستی با شما صحبت کنم. من قانون و مجازات می‌خواهم. هشتگ‌ها تاثیری روی من ندارد. رئیس لالیگا بار دیگر به جای انتقاد از نژادپرستان در شبکه‌های اجتماعی به من حمله کرد. آنها نمی‌خواهند تصویر لیگ‍شان مخدوش شود.”

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا