آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

لهستان ۱-۰ آلمان: تیم فلیک بازهم نا‌امید‌کننده ظاهر شد

تیم ملی فوتبال آلمان در بازی دوستانه مقابل لهستان با نتیجه 1-0 شکست خورد.

تیم‌های ملی فوتبال آلمان و لهستان از ساعت 22:15 دیشب در ورزشگاه ملی ورشو در چارچوب دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند.

 

در دقیقه 16 این بازی یاکوب بلاژیکوفسکی، کاپیتان 37 ساله تیم ملی لهستان از ترکیب خارج شد و آخرین بازی ملی خود را انجام داد. او با 109 بازی ملی برای آخرین بار پیراهن کشورش را برتن کرد.

نیمه اول این بازی که لحظات گلزنی خیلی زیادی نداشت و جریان آن توسط دو تیم با پاسکاری منظم و متعادل دنبال می‌شد، با گل دقیقه 31 لهستان با نتیجه 1-0 به سود میزبان به پایان رسید.

گروه نرم افزاری ماهور

روی ارسال ضربه کرنر اسزیمانسکی، یاکوب کیویور موفق شد بالاتر از مدافعان آلمان ضربه سرش را ابتدا به زمین اصابت داده و کار را برای مهار مارک آندره تراشتگن سخت کند تا توپ به گوشه دروازه رفته و به گل تبدیل شود.

 

در نیمه دوم دو تیم سرعت بیشتری در زمین داشتند و پاسکاری‌ها بیشتر برای ایجاد موقعیت‌های خطرناک شکل می‌گرفت تا اینکه آلمان به کسب یک ضربه پنالتی امیدوار شد.

ارسال توپ از سمت چپ دروازه لهستان پیش از اینکه به آنتونیو رودیگر برسد به دست کدوزوریا برخورد کرده بود که داور پس از بررسی VAR و بازبینی صحنه با صفحه نمایش کنار زمین، از اعلام پنالتی منصرف شد.

 

بهترین موقعیت آلمان برای تغییر نتیجه بازی 2 دقیقه پیش از پایان 90 دقیقه توسط وویچک شزنی دفع شد. این دروازه‌بان ضربه سر فولکورگ را از روی خط دروازه دفع کرد. همین اتفاق موجب شد تا داور از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده کند. بازیکنان آلمان اعتقاد داشتند که توپ از خط گذشته و VAR تایید کرد که توپ گل نشده است.

اگرچه آلمان با تغییرات در ترکیب و اضافه کردن روبین گوزنس، نیکلاس فولکورگ، لروی سانه، لئون گورتزکا و یولیان برنات تلاش کرد جریان بازی را تغییر بدهد اما این لهستان بود که تا پایان بازی موفق شد برتری‌اش را حفظ کند.

52 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا