آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

لیورپول ۳-۰ استون‌ویلا: جشن ماندن صلاح در آنفیلد

لیورپول در هفته چهارم لیگ برتر موفق شد استون‌ویلا را 3-0 شکست دهد و سومین برد پیاپی خود را به دست بیاورد.

لیورپول و استون ویلا امروز در چهارچوب مسابقات لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند و این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود لیورپول به پایان رسید. بازی در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد و قضاوت آن را سیمون هوپر بر عهده داشت.

 

لیورپول که این فصل را خوب شروع کرده بود و هفته گذشته با یک پیروزی تاریخی در برابر نیوکاسل توانست سه امتیاز حساس را به دست بیاورد، امیدوار بود در این بازی بتواند به روند خوب خود ادامه دهد و در نهایت موفق به انجام این کار شد اما در طرف دیگر استون ویلا شروع بدی نداشت و ۲ بازی آخر خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. این تیم با پیوستن مونچی به عنوان مدیر ورزشی در کنار اونای امری، امیدوار به کسب نتایج مناسب در این فصل است و در نهایت شکست سنگینی را در برابر لیورپول متحمل شد.

نیمه اول، گلزنی لیورپول توسط خرید جدید

هنوز چند دقیقه از شروع مسابقه نگذشته بود که دومینیک سوبوسلای موفق شد گل اول را برای لیورپول به ثمر برساند. او در دقیقه 3 مسابقه با یک ضربه مهارنشدنی توپ را به تور دروازه استون ویلا چسباند تا نتیجه کار یک بر صفر به سود لیورپول باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

چند دقیقه بعدی بازی آرام دنبال شد. لیورپول به دنبال حفظ گل و رسیدن به گل های بیشتر بود. استون ویلا سعی در نزدیک شدن به دروازه حریف داشت. تا دقیقه 18 مسابقه قرمزهای آنفیلد چند موقعیت نصفه و نیمه به دست آوردند و توپ و میدان در اختیار این تیم قرار داشت.

 

مهم‌ترین اتفاق برای استون ویلا در این دقایق مصدومیت کارلوس، مدافع تیم بود. پس از مصدومیت او، امری آرایش تیم را تغییر داد و یک مهاجم را وارد میدان کرد.

 

در حالیکه تا دقیقه 21 مسابقه استون ویلا در تلاش برای رسیدن به دروازه لیورپول موفق نبود در یک حمله سریع لیورپول برای بار دوم موفق شد دروازه استون ویلا را باز کند. صلاح توپ را در اخیار داروین نونیز قرار داد و او توپ را به تیر دروازه کوبید و در برگشت متی کش, بازیکن استون ویلا توپ را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا نتیجه ۲ بر صفر به سود لیورپول باشد.

 

در دقیقه 32 جو گومز در یک اشتباه عجیب توپ را در اختیار استون ویلا قرار داد اما برای این تیم ثمری نداشت, در این نیمه استون ویلا موقعیت دیگری برای کم کردن اختلاف به دست نیاورد, لیورپول که از نتیجه راضی به نظر می‌رسید سعی در حفظ توپ داشت.

 

نیمه دوم، بازی منطقی و جذاب 

شاگردان امری نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در همان ابتدا متی کش برای جبران اشتباه خود در آستانه باز کردن دروازه لیورپول قرار گرفت اما موفق نشد دروازه را باز کند.

لیورپول با وجود اینکه ۲ گل از حریف خود پیش بود، عقب ننشست و در دقیقه 55 مسابقه گل سوم توسط صلاح به ثمر رسید. این گل با ارسال عالی رابرتسون, تاثیرگذاری داروین و ضربه بی نظیر صلاح به ثمر رسید.

 

در دقایق بعدی بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. لیورپول برای حفظ بازی ۳ تعویض همزمان انجام داد و الیوت, داروین و دیاس از زمین بیرون رفته و کرتیس جونز, خاکپو و ژوتا وارد میدان شدند. در طرف دیگر نیکولو زانیولو, خرید جدید استون ویلا وارد میدان شد تا شاید بتواند سنگینی این شکست را کم کند. در دقیقه 71 آرنولد به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد تا کابوس مصدومیت بار دیگر گریبان این تیم را بگیرد. 10 دقیقه پایانی در حالی سپری شد که استون ویلا توان رسیدن به دروازه حریف را نداشت و لیورپول در پی حفظ نتیجه بود. در نهایت با وجود چند موقعیت اندک برای دو تیم, بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود لیورپول به پایان رسید تا سومین پیروزی شاگردان کلوپ در این فصل برای آن ها به دست بیاید.

 

– در دیدارهای رو در روی تیم های کلوپ و امری, کلوپ موفق شده ۶ بار امری را شکست دهد و امری فقط یک بار موفق شده بر کلوپ چیره شود. این بازی هفتمین پیروزی کلوپ بر امری محسوب می شود.

– ۲ دیدار اخیر این یک بار با نتیجه یک بر یک مساوی و یک بار با نتیجه سه بر یک به سود لیورپول به پایان رسیده بود.

لیورپول در بازی بعدی خود مهمان ولوز خواهد بود.

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا