آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مسی: بازی با برزیل خاص است

برنده هشت توپ طلا به شکست تیم ملی آرژانتین مقابل اروگوئه و درگیری بازیکنان دو تیم در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 واکنش نشان داد.

لیونل مسی در پی شکست خانگی 2 بر صفر بامداد امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل اروگوئه در دور پنجم از مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکایی جنوبی که اولین شکست آلبی‌سلسته در این رقابت‌ها بود، پس از این بازی گفت: شما می‌توانید تأثیر مارچلو بیلسا روی تیم ملی اروگوئه را ببینید. آنها تیم خوبی دارند که خوب بازی می‌کند. ما باید روزی می‌باختیم و این اتفاق افتاد. ما باید برخیزیم و یک بازی خوب در خانه برزیل انجام دهیم. بازی با برزیل (صبح چهارشنبه به وقت تهران) یک بازی خاص است با تاریخچه‌ای عظیم. ما باید همیشه به برزیل به خاطر آنچه که هستند، احترام بگذاریم.

 

وی همچنین درباره درگیری که در این بازی بین بازیکنان دو تیم رخ داد و برنده هشت توپ طلا هم یکی از آنها بود، اظهار داشت: ترجیح می‌دهم در مورد برخی از حرکات نظرم را نگویم اما این جوانان باید احترام گذاشتن را از بزرگترها بیاموزند. بازی آرژانتین و اروگوئه همیشه حساس و سخت بوده اما همیشه توأم با احترام فراوان بوده است. آنها باید کمی احترام گذاشتن را یاد بگیرند.

همچنین پیش از آغاز این بازی مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین از لیونل مسی بابت کسب هشتمین توپ طلای «فرانس فوتبال» تقدیر کردند.

گروه نرم افزاری ماهور

تیم تحت‌هدایت لیونل اسکالونی که با قبول اولین شکست خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2026، 12 امتیازی باقی ماند و همچنان صدرنشین این رقابت‌ها است، در همین چارچوب ساعت 4 صبح روز چهارشنبه (به وقت تهران) باید به مصاف برزیل برود.

63 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا