آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مشت محکم رئالی‌ها روی میز؛ قدرت‌نمایی در ناپل و ثبت ۹ از ۱۰!

رئال مادرید با ارائه یک بازی هجومی موفق شد دومین پیروزی ارزشمند خود طی هفته جاری را به دست بیاورد.

رئال مادرید سه‌شنبه شب گذشته به مصاف سرسخت‌ترین همگروهی خود، تیم ناپولی رفت. این دیدار که با بازگشت وینیسیوس به ترکیب و کامل‌تر شدن قدرت هجومی تیم و نمایشی دلچسب‌تر از گذشته از سوی شاگردان آنچلوتی نسبت به گذشته همراه بود در نهایت با بازگشت رئالی‌ها به بازی و پیروزی شیرین 3 بر 2 در خانه حریف به پایان رسید.شاگردان آنچلوتی هرچند در این دیدار 2 بار دروازه خود را باز شده دیدند اما در گلزنی عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته و موفق شدند 3 بار دروازه حریف سرسخت ایتالیایی خود را باز کنند.

 

مثلث درخشان؛ بلینگام، وینیسیوس، کاماوینگا

رئال مادرید با پیروزی شب گذشته ضمن ثبت دومین پیروزی خود و تثبیت جایگاهش در صدر جدول، خود را به عنوان اولین تیمی که موفق شده 8 پیروزی پیاپی در خاک ایتالیا به نام خود ثبت کند، معرفی کرد. این پیروزی بار دیگر درخشش جود بلینگام را در پی داشت. جوان 20 ساله انگلیسی این روزها به فوق‌ستاره اول کهکشانی‌ها تبدیل شده و با تداوم این روند شاید فلورنتینو پرس را به کلی از جذب کیلیان امباپه منصرف کند. او با فرصت طلبی و ربودن توپ دیدنی، گل اول تیم را برای وینیسیوس ساخت و گل دوم را روی یک حرکت انفرادی بسیار زیبا به ثمر رساند تا همچنان به آمار فوق العاده خود اضافه کند. کاماوینگا دیگر ستاره دیدار رئال برابر ناپولی بود. آچار فرانسه فرانسوی رئالی‌ها به خوبی در مناطق مختلف زمین حضور پیدا می‌کرد و با پوشش مناسب و هماهنگی بالا و حضور بیشتر در سمت چپ دفاعی و هجومی رئال مادرید، وینیسیوس را برای خطرآفرینی بیشتر یاری کرد. 97 درصد پاس صحیح از سوی ادواردو کاماوینگا به همراه دوندگی بالا، نشان از تاثیرگذاری بالای این فرانسوی 20 ساله در ترکیب رئال مادرید دارد.

وینیسیوس جونیور بازگشت خود به میادین را با خیال راحت جشن گرفت. با گلزنی در دیدار سه شنبه شب، وینیسیوس خیلی زود بار روانی بازگشت به روزهای خوب را روی زمین گذاشت و حالا رئالی‌ها در ادامه می‌توانند از هنرنمایی‌های این فوق‌ستاره 23 ساله برزیلی لذت ببرند.هموطن وینیسیوس، همچنان تحت فشار سنگینی قرار دارد. رودریگو شب گذشته با وجود حضور در ترکیب ابتدایی تیم، نتوانست طلسم عملکرد ضعیف و عدم گلزنی خود پس از هفته اول را بشکند.عملکرد بسیار خوب فِدِه والورده از نکات دیگر جدال رئالی‌ها در ناپل بود. این هافبک باتعصب و 25 ساله اروگوئه‌ای، یک بار دیگر ارزش‌های خود را در ترکیب رئال مادرید نشان داد و با گل فوق العاده‌، عامل کسب 3 امتیاز مهم از ناپل لقب گرفت. هرچند از شانس بد، گل او به دلیل این که توپ پس از برخورد به تیر افقی و پشت سر دروازه‌بان ناپولی وارد دروازه شد در نهایت به نام والورده به ثبت نرسید.

رئالی‌ها با کسب پیروزی برابر ناپولی به آمار 9 برد از 10 بازی انجام شده در فصل رسیده‌اند. این 9 برد ضامن صدرنشینی رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان بوده و کهکشانی‌ها امیدوارند با بازگشت دیگر مصدومان و محرومان و ترکیبی کامل‌تر در هفته‌های آینده به میدان رفته و به این روند مثبت ادامه دهند.

گروه نرم افزاری ماهور
6 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا