آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ملوان ۱-۱ استقلال؛ قوی سپید ترمز آبی‌ها را هم کشید

با تساوی استقلال برابر ملوان تنور رقابت برای قهرمانی گرم باقی ماند.

در دیداری حساس از هفته هفدهم در ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی، استقلال برابر ملوان به تساوی یک – یک رسید. با این تساوی استقلال با ۳۶ امتیاز از ۱۷ بازی در صدر جدول باقی ماند ولی فاصله پرسپولیس و سپاهان با این تیم کمتر شد. ملوان هم با ۲۸ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

 

بازی در نیمه اول علی‌رغم برتری نسبی استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید. ملوان اما در نیمه دوم با یک حمله سریع توسط محمدرضا سلیمانی که به تازگی محرومیتش رفع شد به گل رسید. شادی ملوانی‌ها اما بسیار کوتاه بود و استقلال ۲ دقیقه بعد توسط جلال الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان که اولین بازی خود را برای این تیم انجام می‌داد بازی را به تساوی کشاند. دو تیم در ادامه چندین بارروی دروازه حریف خطرساز شدند که مهم‌ترین آن ضربه سر امید حامدی‌فر بود که در دقیقه ۸۷ به دیرک دروازه اصابت کرد تا بازی با تساوی یک- یک پایان یابد.

ملوان که تا این مقطع از فصل برابر پرسپولیس، سپاهان و تراکتور موفق به امتیاز شده بود، این کار را برابر استقلال هم تکرار کرد. ملوان پس از بازگشت به لیگ برتر برای اولین بار موفق به کسب امتیاز برابر استقلال شد. ملوان در ۵ بازی اخیر به عنوان میزبان به پیروزی نرسیده و استقلال برخلاف دیدارهای خانگی که در آن بسیار موفق بوده در ۶ بازی گذشته خارج از خانه بردی نداشته است. استقلال هفته بعد در یکی از حساس‌ترین بازیهای لیگ روز سه‌شنبه ۸ اسفند میزبان سپاهان است و ملوان در همان روز در اهواز به دیدار فولاد می‌رود.

 

گروه نرم افزاری ماهور

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، میلاد باقری، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، مهران احمدی، محمدرضا بردبار(46-حسین صادقی)، رضا جعفری (83-محمد عمری) و محمدرضا سلیمانی (83-سهیل فداکار)

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، جلال‌الدین ماشاریپوف (80-مهرداد محمدی) و گوستاوو بلانکو (آرمان رمضانی)

سرمربی: جواد نکونام

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا