آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

حمایت تمام قد وینیسیوس از مندی؛ هرگز به زندگی قبل برنمی‌گردی!

وینیسیوس جونیور پس از تبرئه بنجامین مندی با انتشار مطلبی از این بازیکن فرانسوی حمایت کرد.

بنجامین مندی بازیکن فرانسوی و سابق منچسترسیتی پس از تحمل حواشی فراوان و نابودی دوران حرفه‌ای‌اش، حالا توسط دادگاه چِستر از اتهام به تعرض تبرئه شده است. این بازیکن فرانسوی که پس از شنیدن حکم تبرئه خود اشک ریخت، ابتدای سال جاری میلادی از 7 اتهام دیگر در رابطه با تعرض جنسی تبرئه شده بود. مندی 28 ساله که یکی از استعدادهای فوتبال فرانسه و عضو تیم قهرمان جهان در سال 2018 بود، از تابستان 2021 درگیر پرونده‌های اتهام تعرض شد و ۲ سال مهم از فوتبال و زندگی ورزشی خود را از دست داد.

 

حمایت وینی از مندی

پس از تبرئه مندی، وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید ضمن حمایت از این بازیکن، صحبت‌های جالب توجهی را خطاب به او و جامعه در صفحه شخصی خود منتشر کرد. وینیسیوس در این باره گفت: «برای تمام اتفاقاتی که برای تو افتاده، متاسفم، بنجامین مندی. ۲ سال از دوران حرفه‌ای خود را از دست دادی اما این کمترین بخش از تمام چیزهایی است که از دست رفته. ضربات روحی-روانی چه می‌شود؟ مطمئنا زندگی تو هرگز مثل سابق نخواهد شد. فرهنگِ نابود کردن اعتبار و آبرو، یک قربانی دیگر گرفته است. تا چه زمانی باید متهم و محکوم شویم؛ بدون اینکه حق دفاع اولیه از خودمان را داشته باشیم؟ اخبار غلط را تولید و سپس منتشر می‌کنند؛ بدون اینکه هیچ مدرکی داشته باشند و سپس وضعیت مدام بدتر و بدتر می‌شود. اتفاقی که شخصا طی همین تعطیلات جاری علیه خودم آن را تجربه کردم.»

وینیسیوس در ادامه نوشت: «احساس مسئولیت، کمترین چیزی است که هر بازیکن حرفه‌ای باید داشته باشد اما امروز کار و اقدام درست و جدی به یک استثنا تبدیل شده است. هیچ مرزی برای دیده شدن در فضای مجازی باقی نمانده. سوال من اینجاست. چه اقدامی برای مداوای این درد و رنج باید انجام داد؟»

56 / 100

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا