اخبارداغمهمترین اخبار روز

منچستریونایتد ترمز لیورپول را کشید/ تساوی تلخ به کام آرسنال

دیدار بزرگ هفته لیگ برتر انگلیس با تساوی تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لیورپول به پایان رسید.

مسابقات شب دوم هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس از ساعت 18 امروز (یکشنبه) و با برگزاری بازی بزرگ هفته بین تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول در ورزشگاه خانگی شیاطین سرخ (اولدترافورد) آغاز شد که این مسابقه مهیج و دیدنی در پایان به تساوی 2-2 انجامید.

در این دیدار ابتدا لیورپولی‌ها با گل دقیقه 23 دیاس پیش افتادند و دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شدند. در نیمه دوم برونو فرناندس (50) گل تساوی را به ثمر رساند تا لیورپولی‌ها برای رسیدن به برتری مجدد به تکاپو بیفتند. تلاش شاگردان کلوپ برای حفظ صدرنشینی با حملات متعدد روی دروازه شیاطین سرخ منجر به استفاده یونایتد از یک موقعیت ضدحمله و رسیدن به گل برتری در دقیقه 67 توسط کوبی ماینو شد. لیورپول بعد از این گل شدت حملات خود را افزایش داد و در نهایت روی یک ضربه پنالتی در دقیقه 84 توسط محمد صلاح به گل تساوری رسید.

تلاش دو تیم برای پیروزی در نهایت با سوت پایان بازی به جایی نرسید و شاگردان تن‌هاخ و کلوپ امتیازها را تقسیم کردند.

این تساوی لیورپول را که تا پیش از بازی این هفته صدرنشین بود را 71 امتیازی کرد و این تیم در رده دوم ایستاد. آرسنال با همین تعداد امتیاز صدرنشین است و منچسترسیتی نیز با 70 امتیاز در رده سوم به کارش ادامه می‌دهد.

در ادامه بازی‌های این هفته چلسی از ساعت 20 در خانه شفیلدیونایتد به میدان می‌رود و تاتنهام از ساعت 20:30 میزبان ناتینگهام فارست خواهد بود.

گروه نرم افزاری ماهور
59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا