آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

منچستریونایتد و لیدز رفتار طعنه آمیز هواداران را محکوم کردند

منچستریونایتد و لیدز شعارهای تراژدی های تاریخی را پس از رفتار کاملاً غیرقابل قبول هواداران در جاده الند محکوم کردند.

حریفان قدیمی در لیگ برتر با هم روبرو شدند و هر دو دسته از هواداران به یکدیگر طعنه زدند.

لیدز شعارهای “کاملاً غیرقابل قبول” هر دو دسته از هواداران مربوط به “تراژدی های تاریخی” در جریان بازی لیگ برتر خود با منچستریونایتد را محکوم کرده است.

دو حریف قدیمی روز یکشنبه در الند رود به مصاف هم رفتند که شیاطین سرخ با گل‌های دیرهنگام مارکوس راشفورد و آلخاندرو گارناچو در روز با نتیجه 2-0 برنده شدند.

مسابقه ای که همیشه پر از شور و اشتیاق است که گاهی در داخل و خارج از زمین پخش می شود و طرفداران هر دو تیم یر روی سکوها به طعنه می پردازند.

گروه نرم افزاری ماهور

شعارهای مربوط به تراژدی‌های مونیخ و استانبول در سکوها شنیده می‌شد و لیدز و منچستریونایتد مشتاق هستند که چنین رفتاری را از پایگاه‌های هواداران مربوطه خود حذف کنند.

در بیانیه مشترک منتشر شده در سایت رسمی سرخپوشان آمده است: “هر دو باشگاه به شدت شعارهای هر دو دسته از هواداران در مورد تراژدی های تاریخی در بازی امروز را محکوم می کنند.

چنین رفتاری کاملا غیرقابل قبول است و ما به همکاری با گروه های هوادار مربوطه خود و لیگ برتر و سایر مقامات برای ریشه کن کردن آن از فوتبال ادامه خواهیم داد.”

پیروزی یونایتد در یورکشایر غربی جایگاه آنها را در بین چهار تیم برتر لیگ برتر تثبیت کرده است، در حالی که لیدز همچنان در یک مکان و یک امتیاز انفرادی بالاتر از منطقه سقوط قرار دارد.

رقبای سرسخت دیگر در فصل 2022-23 با یکدیگر دیدار نخواهند کرد، زیرا دو بار در فاصله پنج روزه بازی کرده اند، و هنوز مشخص نشده است که آیا آنها همچنان در فصل آینده در همان بخش خواهند بود یا خیر.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا