آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

منچستریونایتد سهمیه را مدیون رشفورد خواهد بود؛ مرد لحظه‌ها

مارکوس رشفورد بیش از هر بازیکن دیگری در یک دهه اخیر گل 3 امتیازی برای منچستریونایتد به ثمر رسانده است.

منچستریونایتد پس از شکست ناامیدکننده مقابل نیوکاسل که باعث شد رتبه سوم جدول را از دست دهد، چهارشنبه شب در خانه از برنتفورد پذیرایی کرد که مقابل بزرگان لیگ برتر انگلیس به سختی امتیاز می‌دهد و هفته آینده میزبان نیوکاسل است.

شیاطین سرخ تحت هدایت تن‌هاخ بار دیگر زوج لیساندرو مارتینس و رافائل واران را در ترکیب تیم دیدند. داوید دخیا کلین‌شیت کرد و برونو فرناندس در قلب خط هافبک تیم، درخشان ظاهر شد تا با تک گل مارکوس رشفورد، 3 امتیاز حساس در کورس کسب سهمیه به حساب منچستریونایتد واریز شود.

رشفورد که پس از پایان جام‌جهانی، بدون شک برترین بازیکن در سطح باشگاهی فوتبال اروپا بوده و آمارش تنه به تنه آمار کیلیان امباپه و ارلینگ هالند می‌زند، دوباره قدرت تمام‌کنندگی خارق‌العاده‌اش را باز یافته و کافی است توپ را در محوطه جریمه به او برسانند. به همه اطمینان خواهد داد تا چند صدم ثانیه دیگر، توپ به تور دروازه چسبیده است!

این، دهمین گل 3 امتیازی منچستریونایتد در فصل جاری بود که توسط مارکوس رشفورد به ثمر می‌رسد. ستاره جوان انگلیسی، با این گل به رکورد وین رونی رسید که در فصل 10-2009 موفق شده بود 10 گل 3 امتیازی برای تیمش به ثمر برساند. مارکوس در صورتی که طی 10 بازی آینده تیم از چارچوب مسابقات لیگ برتر انگلیس بار دیگر گل پیروزی بخش به ثمر برساند و تعداد گل‌های 3 امتیازی را به 11 افزایش دهد، رکورد رونی را هم خواهد شکست و بیشترین تاثیر روی جایگاه جدولی منچستریونایتد در هزاره سوم را تحت هدایت تن‌هاخ در فصل جاری خواهد گذاشت.

یونایتدها که هفته آینده به مصاف اورتون خواهند رفت و باز هم امتیاز میزبانی خواهند داشت، هم‌اکنون با 53 امتیاز در رتبه چهارم ایستاده و به انتظار امتیاز از دست دادن نیوکاسل خواهند بود تا بار دیگر به رتبه سوم جدول تکیه کنند. منچستریونایتد اگر فصل جاری رشفورد و گل‌های حساس‌ش را در اختیار نداشت، هرچند بعید اما احتمالا روی کاغذ با تنها 23 امتیاز باید برای سقوط نکردن می‌جنگید.

گروه نرم افزاری ماهور
54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا