آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

نگاهی متفاوت به روز نخست فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا؛ سلام به نیمار و بنزما

به جز تقابل 2 نماینده ایران در روز نخست فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، 4 مسابقه مهم دیگر هم از این رقابت‌ها امروز (دوشنبه) برگزار خواهد شد.

هواداران فوتبال در قاره آسیا برای شروع فصل جدید لیگ قهرمانان لحظه‌شماری می‌کنند؛ آن‌هم در حالی‌که مسابقه افتتاحیه از ساعت 17:30 میان تیم‌های نساجی ایران و بمبئی‌سیتی هند برگزار خواهد شد و به جز نساجی، سپاهان دیگر نماینده ایران است که امروز (دوشنبه) مسابقه خود را برگزار می‌کند و شاگردان ژوزه مورایس باید در نخستین گام به مصاف نیروی هوایی عراق بروند؛ مسابقه‌ای که از ساعت 19:30 به وقت تهران آغاز می‌شود.

 

پرسپولیس هم که دیگر نماینده فوتبال ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا است، فردا (سه‌شنبه) اولین مسابقه خود در مرحله گروهی را در مقابل النصر عربستان برگزار می‌کند. با توجه به حضور ستارگان سرشناس فوتبال جهان در رقابت‌های باشگاهی عربستان و البته قطر، جذابیت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دوچندان شده است. امروز (دوشنبه) در کنار برگزاری تقابل تیم‌های ایرانی و رقبای‌شان، 4 مسابقه دیگر هم قرار است به انجام برسد تا روز نخست فصل جدید رقابت‌های آسیایی با برگزاری 6 مسابقه خاتمه یابد.

 

بنزما و نیمار در انتظار اولین تجربه آسیایی!

الهلال عربستان که با 16 امتیاز صدرنشین جدول لیگ حرفه‌ای عربستان محسوب می‌شود، امشب در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 به وقت تهران باید به مصاف تیم نوفباخور ازبکستان برود. الهلالی‌ها که یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شوند، از حضور فوق‌ستاره‌ای مانند نیمار در ترکیب خود بهره می‌برند و همچنین مالکوم، میتروویچ، میشل و روبن نوس دیگر بازیکنان خارجی این تیم برای مسابقه امشب هستند و کالیدو کولیبالی به همراه میلینکوویچ ساویچ و یاسین بونو از فهرست الهلال برای دیدار با حریف ازبکستانی خط خورده‌اند! این تیم عربستانی به همراه حریف ازبک در گروه چهارم در کنار نساجی ایران و بمبئی‌سیتی هند حضور دارند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

الاتحاد عربستان که در لیگ داخلی در جایگاه دوم قرار دارد، امشب از ساعت 19:30 میزبان آلمالیق ازبکستان است. الاتحادی‌ها با هدایت نونو اسپریتو و با حضور فوق‌ستاره‌هایی مانند کریم بنزما و انگولو کانته به دنبال کسب اولین پیروزی‌شان در فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هستند و بنزما که در سالیان گذشته در لیگ قهرمانان اروپا خودنمایی می‌کرد و با رئال مادرید در سودای قهرمانی اروپا بود، حالا در چالشی جدید به دنبال رسیدن به عنوان قهرمانی در سطح قاره آسیا است. الاتحاد عربستان و آلمالیق ازبکستان همگروه سپاهان ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شوند.

 

حزباوی و سودای درخشش در آسیا

السد قطر برگزارکننده دیگر مسابقه امشب است. السدی‌ها که از حضور محمدامین حزباوی در فهرست خود بهره می‌برند، امشب در دیداری خانگی میزبان شارجه امارات هستند. دو تیم در گروه دوم رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر باید به رقابت بپردازند که نماینده قطر امیدوار است بتواند شروع موفقی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد و در مسابقه امشب خود که از ساعت 21:30 به وقت تهران آغاز می‌شود، بتواند برابر حریف اماراتی به پیروزی برسد.

 

الفصیلی اردن و نسف‌قارشی ازبکستان هم برگزارکننده دیگر مسابقه گروه دوم هستند و دو تیم از ساعت 19:30 به وقت تهران باید مقابل هم صف‌آرایی کنند. در ادامه دیدارهای هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا، فردا (سه‌شنبه) 4 مسابقه به انجام می‌رسد و همچنین مسابقات منطقه شرق آسیا هم با انجام 4 مسابقه در فصل جدید شروع به کار می‌کند.

55 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا