آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

نیوکاسل از نظر تن هاخ تیمی آراردهنده است!

هشدار اریک تن هاخ به منچستریونایتد در مورد نیوکاسل قبل از فینال جام کارابائو: “آنها آزار دهنده هستند”

سرمربی منچستریونایتد اعتراف کرده است که نیوکاسل تیمی آزاردهنده است تا پیش از فینال جام کارابائو در ومبلی روز یکشنبه با آن روبرو شود.

تن هاخ نیوکاسل را هدف قرار می دهد، سرخابی ها را آزاردهنده می خواند و توضیح می دهد که چگونه منچستریونایتد باید فینال جام را کنترل کند.

تن هاخ، سرمربی یونایتد پس از پیروزی بزرگ مقابل بارسلونا در مرحله پلی آف لیگ اروپا، با پیروزی 2-1 در اولدترافورد سرزنده، به سرعت توجه خود را به دیدار فینال جام کارابائو با نیوکاسل در روز یکشنبه معطوف کرد. دو روز مانده به اولین شانس خود برای بردن جام با یونایتد، او به تیم خود در مورد انتظارات از حریف هشدار داد.

مرد هلندی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود توضیحاتی غیرعادی درباره نیوکاسل ارائه کرد و اعتراف کرد: “آنها تیمی آزاردهنده برای بازی هستند، بنابراین ما باید راهی برای پیروزی پیدا کنیم.”

گروه نرم افزاری ماهور

وی افزود: آنها سعی می کنند شما را اذیت کنند ما باید مطمئن شویم که بازی خود را انجام می دهیم و روی بازی خود تمرکز می کنیم. بنابراین این به ما بستگی دارد که در بازی سرعت بگیریم و همچنین به داوری نیز وابسته هستیم.”

نیوکاسل تا کنون از یک فصل فوق العاده در فصل 2022-23 لذت برده است و در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد و با یک بازی کمتر از یونایتد فاصله دارد. سرخابی ها قبل از تعطیلات جام جهانی، شیاطین سرخ را در اولدترافورد با تساوی بدون گل حفظ کردند و یکی از سه تیمی هستند که در این فصل از تئاتر رویاها در لیگ برتر امتیاز گرفتند.

علیرغم فرم چشمگیر آنها تحت رهبری ادی هاو، که آنها را در یک مبارزه واقعی برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر می بیند،نیوکاسل اکنون در سه بازی اخیر خود بدون برد است و آخرین بار در خانه به لیورپول باخت، جایی که دروازه بان نیک پوپ از بازی اخراج شد و او را از اولین فینال خود از سال 1999 محروم کرد.

اکنون همه نگاه ها به یک بازی بزرگ دیگر برای یونایتد در روز یکشنبه دوخته شده است، اگرچه باید دید که آیا مارکوس رشفورد در فینال خواهد بود یا خیر.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا