آخرین مطلباخبارمهمترین اخبار روز

هافبک الدحیل: چاره‌ای جز شکست پرسپولیس نداریم/ از اهمیت این بازی مطلع هستیم

هافبک تیم فوتبال الدحیل قطر گفت که بازیکنان این تیم برای جبران دو امتیاز از دست رفته مقابل نماینده تاجیکستان، در دیدار با پرسپولیس برای پیروزی تلاش می‌کنند.

اسماعیل محمد در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال الدحیل قطر مقابل پرسپولیس ایران اظهار داشت: همه می‌دانند لیگ قهرمانان آسیا چقدر برای الدحیل مهم است. این تورنمنت برای ما نسبت به بقیه مسابقات اولویت دارد و کنار هم برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. ما و برادران‌مان در تیم السد، نماینده قطر هستیم و به حمایت هواداران نیاز داریم.

وی با اشاره به تساوی صفر – صفر شاگردان هرنان کرسپو مقابل استقلال تاجیکستان خاطرنشان کرد: دو امتیاز در بازی قبلی از دست دادیم و این مسئله را باید در همین دیدار جبران کنیم. امیدواریم به گونه‌ای بازی کنیم که مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم. این اولین بازی خانگی ماست و از ارزش و اهمیت این مسابقه مطلع هستیم.

هافبک الدحیل با اشاره به ساز و کار راهیابی تیم‌ها به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تغییر سیستم بازی‌ها و اینکه تنها سه تیم از پنج تیم برتر گروه‌ها (در هر منطقه) به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود می‌کنند، باعث شده تا تفاوتی میان دیدارهای خانگی و خارج از خانه وجود نداشته باشد. آغاز خوبی در لیگ قهرمانان نداشتیم، اما هنوز شانس صعود به مرحله بعدی را داریم. حالا چاره‌ای جز پیروزی در بازی پیش رو نداریم و تمام تلاش خود را برای بردن خواهیم کرد.

65 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا