آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

هشدار گارسیا به رئال: ناپولی با قلبش بازی می‌کند

رودی گارسیا تاکید کرد که فردا ناپولی با شجاعت تمام برابر رئال مادرید قرار خواهد گرفت تا برنده شود.

فردا ناپولی در ورزشگاه ‌دیگو مارادونا و از هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان میزبان رئال مادرید است. ناپولی پس از مقطعی افت حالا به روزهای خوب خود برگشته و چند روز پیش با چهار گل لچه را شکست داد. دو تیم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سال 2017 نیز برابر هم قرار گرفته بودند که رئال هر دو بازی را برد و راهی مرحله بعد شد.

رودی گارسیا در مورد اعتبار رئال و اهمیت لیگ قهرمانان گفت: «لیگ قهرمانان بهترین رقابت باشگاهی است و هیجان این رقابت ها در زمین به شما کمک می کند. ناپولی باید هر سال در این رقابت ها بازی کند و این بستگی به عملکرد تیم در سری آ دارد. ما خوب کار می کنیم و حالا به جمع چهار تیم برتر لیگ برگشته ایم. حالا وقتش است تا به رئال مادرید فکر کنیم که یکی از بزرگترین باشگاه های جهان با لیستی منحصر به فرد از موفقیت هاست. من واقعا قدردان آنچلوتی هستم و خوب می شناسمش. بازی سختی خواهد بود اما ما جاه طلبی زیادی داریم. وارد زمین می شویم تا رئال را ببریم.»

 

گارسیا نحوه رویارویی با رئال مادرید را توضیح داد: «آیا باید با قلبمان بازی کنیم یا با عقل و تفکر بیشتر؟ مطمئناً فردا شجاعت لازم را خواهیم داشت و با قلبمان بازی خواهیم کرد اما به مغزمان هم نیاز داریم. لحظاتی در مسابقه وجود خواهد داشت که در آن باید هوشمندانه مانع این شویم که رئال بازی خودش را انجام دهد.»

گروه نرم افزاری ماهور

گارسیا در مورد بلینگام گفت: «رئال مادرید برای پر کردن جای خالی بنزما با جذب بازیکنی مانند بلینگام که پشت دو مهاجم بازی می‌کند و بازیکنی بسیار باهوش و قدرتمند است، عالی کار کرد. اما من نمی‌خواهم فقط به یک بازیکن در رئال فکر کنم و معتقدم خوسلو نیز بسیار قوی است. رئال مادرید در مجموع یک تیم منسجم و در عین حال فیزیکی با قدرت استفاده از ضربات ایستگاهی است. البته ما هم تیم خوبی هستیم و با فداکاری در زمین و گذاشتن 120 درصد توان سعی داریم برنده شویم.»

 

گارسیا در مورد اوجگیری ناپولی در دو بازی اخیر گفت: «وقتی در دو بازی اول لیگ پیروز می شوید، نمی توانید بگویید که فصل را بد شروع کرده اید. چه تغییری کرده ایم؟ اعتماد به نفس برخی از بازیکنان برگشته است، مانند کواراتسخلیا که اکنون ذهن بازتری دارد. ما تغییر چندانی نداشتیم و مثل همیشه بازی می کنیم.»

 

اخراج از رم یک ماه قبل از رویارویی با رئال در سال 2016: «اخراج از رم؟ بله، من با هفت سال تاخیر دوباره به رئال رسیده ام ولی چیزی برای گفتن ندارم. زمان حال و ناپولی مهم است نه گذشته. این چهارمین بازی ما در 9 روز است و تیم را آماده این رقابت بزرگ می بینم.»

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا