آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

هفته سرخ: لالیگا در تب می‌سوزد

امشب و فردا سه بازی بسیار حساس و تا حدی تعیین‌کننده در فوتبال اسپانیا شاهد خواهیم بود که باعث شده‌اند این هفته لالیگا داغ داغ دنبال شود.

به هفته 27 لالیگا رسیده‌ایم و رئال مادرید با نتایج خوبی که کسب کرده، با حاشیه امنیتی مطلوب صدرنشین رقابت‌هاست. رئال 6 امتیاز بیشتر از خیرونا دارد و بارسا را نیز در هشت امتیازی خود می‌بیند.

 

در چنین شرایطی کهکشانی‌ها به بازی حساس برابر والنسیا در مستایا رسیده‌اند که از جهات دیگر نیز حائز اهمیت است. این اولین بازی وینیسیوس در مستایا پس از حوادث جنجالی فصل گذشته است و والنسیایی‌ها علیه رئال و وینی بسیج شده‌اند تا تحت هر شرایطی برنده شوند.

پیروزی والنسیا و حتی تساوی نیز خیرونا و بارسلونا را خوشحال خواهد کرد. بازی رئال مادرید و والنسیا امشب ساعت 23.30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

گروه نرم افزاری ماهور

فردا خیرونا نیز در زمین مایورکا به میدان می‌رود (21:30). مایورکا با روحیه و سرمست از صعود به فینال کوپا دل ری به شگفتی‌ساز این فصل لالیگا رسیده است. بارسلونا نیز فردا در سن مامس برابر بیلبائو به میدان می‌رود (23:30)؛ ورزشگاهی که اخیرا از آن خاطرات خوبی ندارد و چند هفته پیش 4-2 به بیلبائو در آن باخت.

 

باید دید در پایان هفته 27 فاصله رئال با رقبا کمتر خواهد شد یا خیر.

66 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا