آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

هواداران پورتو، چشم‌انتظار درخشش دوباره طارمی؛ امیدوار به ثبت گلِ شماره ۸۳

مهدی طارمی برای نهمین حضور پیاپی در ترکیب پورتو خود را آماده می‌کند.

لیگ برتر پرتغال به هفتمین هفته از فعالیت خود رسید و در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته، امشب از ساعت 22:45 به وقت تهران، تیم‌های پورتو و بنفیکا به مصاف هم خواهند رفت؛ آن‌هم در حالیی‌که پورتو از 6 مسابقه ابتدایی خود توانسته 16 امتیاز به‌دست آورد و بنفیکا موفق به کسب 15 امتیاز شده و دو تیم در مسابقه امشب در سودای رسیدن به صدر جدول هستند و می‌خواهند ششمین بردشان در فصل جدید را جشن بگیرند. یکی از چهره‌های ویژه مسابقه امشب، مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو است که امید اول گلزنی این تیم در دیدار با بنفیکا محسوب می‌شود و طارمی امید دارد که بتواند به روند درخشان خود در جمع شاگردان کونسیسائو ادامه بدهد.

 

پورتویی‌ها در فصل جدید در 8 مسابقه در لیگ برتر پرتغال، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام پرتغال به میدان رفته‌اند که در هر 8 مسابقه، مهدی طارمی در ترکیب اصلی پورتو به میدان رفته و از 720 دقیقه ممکن، 669 دقیقه در زمین مسابقه بوده که 2 گل و یک پاس گل در کارنامه او به چشم می‌خورد. آماری که برای آقای گل فصل گذشته لیگ برتر پرتغال رضایت‌بخش نیست اما مهدی طارمی بعد از شروع ناموفقش در فصل جدید، توانسته روند درخشانی را بعد از فیفادی ماه سپتامبر در پیش گیرد و آماری درخشان را از خود به جای گذاشته است.

 

ستاره ایرانی در اندیشه پنجمین درخشش پیاپی

مهدی طارمی بعد از آنکه در دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و آنگولا موفق شد 2 گل برای تیم ملی ایران به‌ثمر برساند، در عرصه باشگاهی هم موفق به طلسم‌شکنی شد؛ به‌طوری‌که او در دیدار هفته پنجم لیگ برتر پرتغال موفق شد گل پیروزی‌بخش پورتو را مقابل استرلا به‌ثمر برساند و بعد از آن در جریان برتری 3 بر یک پورتو مقابل شاختار دونتسک در اولین بازی در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، طارمی موفق به گلزنی شد. ستاره ایرانی بعد از 3 بازی پیاپی گلزنی در عرصه ملی و باشگاهی، در دیدار اخیر برابر ژیل‌ویسنته موفق شد در قامت گل‌ساز بدرخشد تا در چهار بازی پیاپی در قامت گلزن و یا در نقش گلساز در برای تیم ملی و تیم پورتو درخشیده باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

طارمی با توجه به این عملکرد درخشان، در فرم ایده‌آلی قرار گرفته و امید دارد که در مسابقه امشب بتواند برای پنجمین مسابقه متوالی بدرخشد و در نقش گلزن و یا گل‌ساز در ترکیب پورتو مثمرثمر باشد. مهدی طارمی در دوران حضورش در فوتبال پرتغال، سابقه 2 بار گلزنی با پیراهن ریوآوه و 2 بار گلزنی با پیراهن پورتو را مقابل بنفیکا دارد و در مسابقه امشب در اندیشه آن است تا هم برای پنجمین بازی متوالی بتواند بدرخشد و هم اینکه پنجمین گل خود را به بنفیکا در دوران حضورش در فوتبال پرتغال به‌ثمر برساند.

 

خیز به سوی کفش طلا با گلزنی دوباره؟

ستاره ایرانی فصل گذشته در لیگ برتر پرتغال با ثبت 22 گل در 33 مسابقه توانست به عنوان آقای گلی دست پیدا کند و حالا برای دفاع از عنوان فصل گذشته خود کار سختی دارد. طارمی در فصل جدید لیگ برتر پرتغال، در 6 مسابقه سابقه یکبار گلزنی و یکبار گل‌سازی را در کارنامه‌اش دارد؛ آن‌هم در شرایطی‌که در صدر جدول گلزنان فصل جدید لیگ برتر پرتغال، ریکاردو هورتا در کنار روبرت بوزنیک، سیمون بانزا و پائولینیو با 5 گل زده حضور دارند و مهدی طارمی برای رسیدن به این مدعیان کفش طلا، راه دشواری را در مقابل خود دارد.

مهدی طارمی در دوران حضورش در تیم پورتو، سابقه ثبت 82 گل در 155 مسابقه را در کارنامه‌اش دارد و حالا در مسابقه امشب که مصادف سالگرد 130 سالگی باشگاه پورتو است، ستاره ایرانی امید دارد که بتواند به شمار گل‌هایش بیفزاید تا هم در مسیر آقای گلی دوباره در لیگ برتر پرتغال قدم بردارد، هم روند درخشان خود در هفته‌های گذشته را حفظ کند و هم اینکه با گلزنی خود، پورتو را به صدر جدول لیگ برتر پرتغال (با انجام یک بازی بیشتر نسبت به اسپورتینگ) بفرستد.

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا