آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

واکنش اوسمار به داربی ۱۰۳؛ میان نتیجه و بازی خوب، انتخاب من نتیجه است!

سرمربی پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که تیمش در مسابقه داربی پیروز شود و به صدر جدول لیگ برتر صعود کند.

سرخ‌پوشان پایتخت خود را برای مسابقه داربی آماده می‌کنند و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، پرسپولیسی‌ها باید فردا (چهارشنبه) از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال بروند. صبح امروز، مهدی هاشمی‌نسب در قامت مربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس حضور پیدا کرد و دقایقی پیش هم اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس خود را به ساختمان سازمان لیگ رساند تا به سوالات خبرنگاران پیش از داربی پاسخ بدهد.

 

ویرا در صحبت‌هایش با اشاره به اهمیت 3 امتیاز مسابقه داربی، از انگیزه بالای شاگردانش برای کسب پیروزی برابر استقلال صحبت کرد. سرمربی پرسپولیس همچنین در صحبت‌هایش با تمجید از عملکرد فنی آبی‌پوشان پایتخت در فاز دفاعی، نسبت به مشکلات خط دفاعی تیمش برای بازی فردا هم واکنش نشان داد و علیه دغدغه‌های به‌وجود آمده پیرامون تیم داوری داربی موضع گرفت. اوسمار ویرا در بخشی از صحبت‌هایش همچنین درباره سبک بازی پرسپولیس در بازی فردا هم توضیحاتی را ارائه کرد.

 

برای ما خیلی مهم است که با استقلال هم‌امتیاز شویم

اوسمار ویرا در آغاز صحبت‌هایش پیش از آنکه درباره مسابقه فردا صحبت کند، درباره شرایط به‌وجود آمده در استان سیستان‌وبلوچستان صحبت کرد و گفت: «قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم می‌خواستم بگویم همه کسانی که در رسانه کار می‌کنند باید کار مثبتی انجام دهند. آن‌هایی که وضعیت مالی بهتری دارند باید بتوانند به افرادی که این روزها نیازمند هستند کمک کنند. امیدوارم که بچه‌های فوتبالی به افرادی که در سیستان و بلوچستان گرفتار سیل هستند کمک کنند».

گروه نرم افزاری ماهور

 

سرمربی پرسپولیس درباره رویارویی با استقلال گفت: «خیلی برای ما خوشحال کننده است که در این بازی شرکت می‌کنم. تمام کسانی که طرفدار فوتبال هستند فردا به این بازی نگاه می‌کنند. امیدوارم برای افرادی که در ورزشگاه و خارج از آن هستند یک بازی قشنگ باشد؛ یک بازی که خیلی برای قهرمانی مهم است. برای ما خیلی مهم است که با استقلال هم‌امتیاز شویم. بازی خیلی احساسی است و تمرین کردیم که بچه‌ها خودشان را آرام نگه دارند و خیلی راحت بازی را انجام بدهند. هم ما و هم حریف می‌دانیم که از تک تک موقعیت‌ها باید استفاده کنیم».

 

خط دفاع ما از اولین مهاجم ما تا دروازه‌بان ما شروع می‌شود

ویرا در واکنش به اینکه آیا تیمش در بازی فردا تهاجمی بازی می‌کند یا خیر، پاسخ داد: «فوتبال برای من در زمین انجام می‌شود. بازی هجومی و دفاعی تیم باید متعادل باشد. در بعضی از قسمت‌های بازی شاید لازم است که بیشتر از حمله، دفاع کنیم چون پایه تیم ما برای حمله کردن است. امیدواریم که بازی‌ها را این‌طور ادامه دهیم. هر تیمی سعی می‌کند بازی متعادل را انجام دهد. استقلال یکی از دفاع‌های خوب لیگ را دارد. امیدوارم حرکت‌های هجومی ما در بازی راه دفاع را باز کند و بتوانیم گل بزنیم».

 

اوسمار ویرا درباره نگرانی‌های به‌وجود آمده پیرامون خط دفاعی پرسپولیس گفت: «خط دفاع ما از اولین مهاجم ما تا دروازه‌بان ما شروع می‌شود. یک تیم متعادل داریم که همه با هم دفاع می‌کنیم. تیم ما فقط با دو نفر دفاع وسط در بازی دفاع نمی‌کند. فوتبال نتیجه است. نتیجه‌ها تفاوت کار مربی و بازیکنان را رقم می‌زنند. اگر امروز بخواهم بگویم که نتیجه بگیریم یا بازی خوبی داشته باشیم، می‌گویم نتیجه مهم‌تر است. امیدوارم یک نتیجه خوب با بازی خوبی که انجام می‌دهیم، داشته باشیم».

طرز برخورد هر تیم مربوط به خودش است

سرمربی پرسپولیس نسبت به جذب مهاجم جدید خارجی واکنش کوتاهی داشت و با رد گمانه‌زنی‌های مطرح شده گفت: «بعد از بازی با فولاد در مورد این قضیه صحبتی نکردیم چون تمام تمرکز ما روی بازی فردا است». اوسمار ویرا با حمایت از علیرضا بیرانوند، در واکنش به سوالی پیرامون احتمال تکرار اشتباهات بیرانوند در بازی فردا گفت: «بعضی وقت‌ها سوالات برای من تکراری هستند. گفتم که در یک بازی، دفاع و حمله و خط میانی با هم کار می‌کنند».

 

ویرا در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره دل‌نگرانی‌های به‌وجود آمده برای هواداران پرسپولیس نسبت به تیم داوری داربی گفت: «امیدوارم فردا داوری به گونه‌ای باشد که هیچ‌کس احساس مشکل نکند و تیمی که لیاقتش را دارد با موفقیت از زمین خارج شود. به نظرم طرز برخورد هر تیم مربوط به خودش است. خودم شخصا سعی می‌کنم روی مسائل تاکتیکی تمرکز کنم و بقیه اعضای کادرفنی حواس‌شان به بقیه مسائل باشد».

61 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا