آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

واکنش جالب ویرا به برنامه‌ریزی سازمان لیگ؛ مشکلی با فشردگی بازی‌ها نداریم!

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد نسبت به برنامه‌ریزی سازمان لیگ واکنش جالب‌توجهی داشت.

سرخ‌پوشان پایتخت بعد از کسب 3 برد پیاپی مقابل تراکتور تبریز، ذوب‌آهن اصفهان و نفت‌وگاز گچساران در لیگ برتر و جام حذفی، حالا خود را برای جدال هفته نوزدهم مقابل فولاد خوزستان آماده می‌کنند و باید فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران، شاگردان اوسمار ویرا در آخرین تقابل پیش از برگزاری داربی پایتخت به مصاف فولاد بروند. برد در مقابل قرمزپوشان اهوازی هم می‌تواند به روند نتیجه‌گیری درخشان سرخ‌پوشان پایتخت با هدایت اوسمار ویرا تداوم بخشد و هم آن‌ها را با روحیه و آمادگی بالا به استقبال داربی پایتخت بفرستد.

 

اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس پیش از ظهر امروز در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ حضور پیدا کرد تا در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان، به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد. ویرا در این نشست نسبت به فشردگی مسابقات واکنش نشان داد و همچنین پاسخگوی سوالات خبرنگاران درباره آخرین وضعیت جذب بازیکن جدید و احتمال تغییر و تحولات در ترکیب پرسپولیس در آستانه داربی بود. سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت همچنین نسبت به انتشار ترکیب تیمش پیش از برگزاری مسابقات در فضای مجازی هم واکنش نشان داد.

 

وقتی بازی‌های خیلی فشرده می‌شود باید آمادگی کامل داشته باشیم

ویرا در آغاز صحبت‌هایش با اشاره به فشردگی رقابت‌ها گفت: «همان‌طور که می‌دانید 3-2 هفته پیش از شروع سال جدید مسابقات فشرده شده است. تمام سعی‌مان را انجام می دهیم که بهترین ریکاوری را داشته باشیم تا بازیکنان با سلامت کامل برای بازی‌ها آماده باشند. سه روز پیش بازی داشتیم و بازی خوبی بود. فولاد تقریبا ۱۰ روز برای آماده شدن قبل از این بازی فرصت داشت. به خاطر اینکه تاریخ بازی‌های جام حذفی جابه‌جا شده، هیچ مشکلی وجود ندارد و گاهی این اتفاقات می‌افتد اما وقتی بازی‌های خیلی فشرده می‌شود باید برای رقابت‌ها آمادگی کامل داشته باشیم».

گروه نرم افزاری ماهور

 

سرمربی پرسپولیس با تمجید از کیفیت فنی فولاد خوزستان، درباره عملکرد این تیم در فصل جاری گفت: «فولاد تیم خیلی خوبی است و اگرچه سه مربی عوض کرده اما همیشه به دنبال بهترین نتیجه است. نتایج خوبی گرفته‌اند و یک برد و یک مساوی مقابل یکی از تیم‌ها خیلی خوب به دست آورده‌اند. بازیکنان با تجربه‌ای دارند که لیگ را خوب می‌شناسند و تیمی هستند که در ضدحملات خیلی خوب کار می‌کنند و برای حریفان‌شان مشکل ایجاد می‌کنند. تلاش کردیم که تیم ریکاوری خوبی برای بازی فردا داشته باشد».

 

یک جای خالی در لیست‌مان داریم اما … 

اوسمار ویرا در ادامه صحبت‌هایش درباره منتفی‌شدن جذب مهاجم خارجی و یا بازیکن جدید توضیحاتی را ارائه کرد و در این‌باره گفت: «ما یک جای خالی برای جذب بازیکن بزرگسال داریم. هم می‌توانیم بازیکن بزرگسال بگیریم و هم یک بازیکن زیر ۲۳ سال تا این جای خالی را پر کنیم. چند اسم را زیر نظر داریم و اینکه بگوییم موردی هست که 100 درصد با آن صحبت کنیم، نه، چنین چیزی نیست».

 

ویرا در واکنش به آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس درباره شرایط گیورگی گولسیانی و علی نعمتی گفت: «تنها اطمینانی که داریم این است که مقابل فولاد بازی نمی‌کند. علی نعمتی آماده است و در بازی قبلی هم روی نیمکت نشسته بود». سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره انتشار ترکیب پرسپولیس در فضای مجازی یک روز قبل از برگزاری بازی‌ها گفت: «زیاد ذهنم را درگیر این مسائل نمی‌کنم و تمرکزم روی بازی فردا مقابل فولاد است».

امیدواریم که تا پایان امروز زمان داربی را به صورت دقیق مشخص کنند

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا ترکیب سرخ‌پوشان با توجه به در پیش بودن داربی برابر فولاد تغییراتی خواهد داشت یا خیر، گفت: «تمام تمرکزها روی داربی است و تماشاگران هم این‌طور هستند ولی تمرکز ما فقط روی بازی فردا است که بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. بازی فولاد برای ما خیلی مهم است تا بتوانیم برای صدرنشینی رقابت کنیم. اگر بازیکنی مصدوم باشد استراحت می‌کند اما مطمئن باشید که بقیه بازیکنان اگر آماده باشند تمام توان خود را در زمین خواهند گذاشت».

 

اوسمار ویرا در بخش پایانی صحبت‌هایش در واکنش به تعویق احتمالی زمان برگزاری مسابقه داربی گفت: «بعدا می‌توانیم در مورد داربی صحبت کنیم. برنامه‌ریزی کردن لیگ برای بازی‌ها خیلی کوتاه است و حداکثر باید امروز زمان داربی را مشخص کنند. این به ضرر تیم‌های دیگری هم است که در چنین شرایطی هستند. برای اینکه باید روش تمرین و استراتژی‌های تمرین را عوض کنیم. دیروز هم این خبر را شنیدیم ولی امیدواریم که تا پایان امروز زمان داربی را به صورت دقیق مشخص کنند».

65 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا