آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ادعای عجیب رونالدو: وینیسیوس فوتبال بلد نبود!

رونالدو نازاریو، مهاجم افسانه‌ای فوتبال برزیل، به شدت از مسئولان باشگاه فلامینگو درباره پرورش وینیسیوس جونیور انتقاد کرد.

وینیسیوس از سال 2005 در آکادمی فوتبال فلامینگو عضو بود و در این باشگاه رشد کرد و مقدمات حضورش در سطح اول فوتبال اروپا فراهم شد.

 

او در سال 2017 به ترکیب تیم اول این باشگاه راه پیدا کرد و خیلی زود توانست نظر مدیران رئال را به خود جلب کند و در سال 2018 با امضای قراردادی به رئال مادرید ملحق شد.

 

این بازیکن در ابتدا مشکلاتی در سانتیاگو برنابئو داشت و سازگاری با فشاری که در رئال مادرید روی هر بازیکنی وجود دارد کمی برای او دشوار بود اما خیلی زود به مهره کلیدی این تیم تبدیل شد.

گروه نرم افزاری ماهور

حالا رونالدو نازاریو ادعای جالبی را درباره این ستاره هم وطنش مطرح کرده و مدعی شده که فلامینگو باید بسیار بهتر برای پرورش او خصوصا در زمینه فوتبالی تلاش می‌کرد.

 

او در این باره به خبرنگاران گفت: «وینیسیوس امروز تعیین کننده‌ترین بازیکن حاضر در دنیای فوتبال است اما فلامنیگو او را در سطح جوانان به خوبی آماده نکرد. آنها نتوانسته بودند توانایی استفاده او از پای چپش را به خوبی بهبود دهند و همچنین اصول اولیه تکنیکی فوتبال را بلد نبود چون به او آموزش نداده بودند. او چیزی از زمان و فضا در زمین نمی‌دانست و همه این چیزها را در رئال یاد گرفت.»

50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا