آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پایان رویای بارسا: ستاره سیتی با پپ توافق کرد

برناردو سیلوا که بر سر تمدید قراردادش با منچسترسیتی به توافق شفاهی رسیده بود امروز یا فردا قرارداد جدیدش را با قهرمان اروپا امضا می‌کند.

برناردو سیلوا، وینگر پرتغالی منچسرسیتی، امسال تابستان از تمایل خود برای پیوستن به باشگاهی دیگر خبر داد ولی پپ گواردیولا که به هیچ وجه راضی به از دست دادن این ستاره خوش‌تکنیک پرتغالی نبود تلاش زیادی کرد تا او در سیتی ماندگار باشد.

 

با اینکه بارسلونا تلاش زیادی کرد تا سیلوا و منچسترسیتی را به انتقال او به کاتالونیا راضی کند اما این تلاش‌ها در نهایت به نتیجه نرسید و برناردو امروز با مدیران سیتی برای تمدید قراردادش به توافق شفاهی دست پیدا کرد.

این ملی‌پوش 29 ساله پرتغالی که فصل گذشته با تیم آبی‌پوش شهر منچستر به قهرمانی در چمپیونزلیگ رسیده و سه گانه فتح کرده بود همچنان سیتیزن خواهد ماند. هنوز مشخص نیست که تمدید او چند ساله است.

گروه نرم افزاری ماهور

سیلوا در تابستان 2017 موناکو را ترک کرد و به منچسترسیتی پیوست. او در تیم پپ گواردیولا به یکی از جذاب‌ترین وینگرهای دنیای فوتبال تبدیل شد و نقش مهمی در نمایش‌های چشم‌نواز سیتی در فصل‌های گذشته داشت.

 

شاید اگر بارسلونا با مشکلات مالی شدید مواجه نبود برناردو از این فصل پیراهن آبی و اناری را به تن می‌کرد. گفته می‌شود منچسترسیتی در مذاکرات با بارسا خواهان انتقال دائمی او به ارزش 80 میلیون یورو شده بود ولی با وجود اصرارهای ژاوی، مدیران بارسا توانی بیشتر از انتقال قرضی او و بند خرید اجباری 60 میلیون یورویی نداشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا