آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پایان هفته دوم لیگ کنفرانس اروپا؛ رستگاری اونای امری در آخرین دقیقه

استون ویلا موفق به کسب نخستین پیروزی اروپایی فصل شد.

هفته دوم از دور گروهی رقابت‌های فصل جدید لیگ کنفرانس اروپا پنجشنبه شب با برگزاری ۱۶ مسابقه در گروه‌های اول تا هشتم به پایان رسید که طی آن در مهم‌ترین مسابقات، استون ویلا از سد زرینجسکی گذشت، ‌آلکمار با یک گل لژیا ورشو را شکست داد و فیورنتینا در خانه مقابل فرانس واروش متوقف شد.

 

گل دیرهنگام مک‌گین 

۵ روز بعد از برتری درخشان ۵ بر یک مقابل برایتون، استون ویلا با ترکیبی نصفه و نیمه مقابل زرینجسکی بوسنی هرزگوین به مشکل خورد. ۲۶ شوت نخست شیرها راهی به دروازه حریف پیدا نکرد اما آخرین شوت که ضربه سر زیبای جان مک‌گین روی ارسال متی کش بود در دقیقه ۹۴ تور دروازه حریف کم نام و نشان را لرزاند تا تیم امری بعد از شکست شوکه‌کننده هفته اول به نخستین ۳ امتیاز فصل برسد.

در دیگر دیدار این گروه آلکمار با یک گل لژیا ورشو را شکست داد و حالا هر ۴ تیم ۳ امتیازی هستند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

تساوی حیاتی ویولا

فیورنتینا با گل دیرهنگام ایکونه از شکست مقابل فرانس واروش گریخت. حریف مجارستانی در استادیوم آرتمیو فرانکی شهر فلورانس تا دقیقه ۶۶ با ۲ گل از میزبان پیش بود اما شاگردان وینچنزو ایتالیانو با گل آنتونین باراک به مسابقه بازگشتند تا روی پاس با ضربه سر نیکلاس گونزالس، جاناتان آیکونه در دقیقه ۹۳ کار را به برابری بکشد.

فیورنتینا با این تساوی ۲ امتیازی شد و پایین‌تر از فرانس واروش و خنک (۴) در رده سوم جدول جا گرفت. در دیگر دیدارهای مهم امشب، لیل در عین ناباوری در خانه کلاکسویک از جزایر فارو با نتیجه بدون گل متوقف شد، دینامو زاگرب در حضور صادق محرمی با ۲ گل مغلوب بالکانی شد و فنرباغچه با ۲ گل از جاشوا کینگ، اسپارتاک ترناوا را شکست داد.

10 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا