آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پوچتینو رسماً سرمربی چلسی شد؛ آغاز به کار از هفته آینده

پوچتینو رسما با قراردادی تا سال 2026 جانشین فرانک لمپارد شد.

فصل کابوس‌بارِ چلسی سرانجام به پایان رسید و بدترین چلسیِ تاریخ لیگ برتر، فصل را در رتبه دوازدهم به پایان رساند اما هواداران امیدوار به کنترل رختکن پرستاره‌شان در فصل آینده به دستان پوچتینو خواهند بود.

سرمربی که روزهای درخشانی را با تاتنهام و ساوتهمپتون در لیگ برتر پشت سر گذاشت و پس از تجربه تلخ حضور در پاریس، آماده است از هفته آینده به لندن بازگشته و کارش را رسماً به‌عنوان سرمربی جدید چلسی آغاز کند. به گفته منابع معتبر از جمله فابریتزیو رومانو، پس از تفاهم شفاهی مدیران چلسی با پوچ که ۲ هفته پیش به انجام رسید، قرار است به زودی از قرارداد رسمی پوچتینو با این باشگاه رونمایی شده و سرمربی آرژانتینی را تا ژوئن 2026 روی نیمکت سرمربیگری چلسی ببینیم؛ البته اگر شاهکار بولی و رفقا او را با اخراج پیش از پایان مدت زمان قرارداد مواجه نکند. قرار است هفته آینده پوچتینو رسماً در محل کار جدیدش حاضر شود و باید دید چه سیاستی را در نقل‌وانتقالات تابستانی به کار خواهد گرفت. به‌نظر در اولین گام، شاهد رقابتی سنگین میان چلسی و منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن رندال کولوموآنی در جهت بهبود عملکرد فاز تهاجمی تیم‌ها خواهیم بود و باید کدام تیم بایرن‌مونیخ را در کورس جذب ستاره فصل جاری بوندس لیگا مغلوب خواهد کرد.

قطعاً اولویت سرمربی آرژانتینی به خدمت گرفتن مهاجم تمام کننده کلاسیک برای جانشینی ژائو فلیکس خواهد بود که به‌زودی چلسی را به مقصد اتلتیکومادرید ترک خواهد کرد و از ویکتور اوسیمن هم با قیمتی بسیار بیشتر به‌ عنوان دیگر بازیکن تحت نظر سرمربیان خواهان مهاجم نام برده می‌شود.

51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا