آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پپ: مردم از گلزنی هالند ناراحت می‌شوند

پپ گواردیولا در صحبت‌هایش پس از بازی برابر یانگ بویز که با نتیجه ۳-۱ به سود سیتی به اتمام رسید، از ارلینگ هالند به شدت تمجید کرد و در مورد بازی صحبت کرد.

سیتی با درخشش هالند، فوق ستاره گلزنش، یانگ بویز را در سوئیس با نتیجه ۳-۱ شکست داد و ۹ امتیازی شد تا برای قطعی شدن صعودش به مرحله حذفی، فقط دو امتیاز نیاز داشته باشد. پپ گواردیولا در مصاحبه‌‌اش بعد از بازی، نظراتش درباره بازی را ارائه داد.

 

«هالند فوق‌العاده بود. واضح است. او یکی از بهترین بازیکنان جهان در پستش است و امشب نیز توانست این را نشان دهد. نمی‌دانم چرا برخی انتظار دارند او هر روز و هر بازی گلزنی کند. در همین بازی مردم انتظار دارند که او ۴ گل به ثمر برساند. برخی مردم می‌خواهند او در گلزنی ناکام باشد و شکست بخورد. متاسفم، او در تمام عمرش گل خواهد زد. او برای حریف تهدیدی باورنکردنی است که هیچوقت از شدت خطرش کم نخواهد شد. شاید در زمان مناسبی از فصل، او حتی از الان هم بهتر باشد. او تا همین مقطع هم گل‌های زیادی در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده، بیشتر از کسانی که بسیار مورد تمجید قرار می‌گیرند. ما بسیار خوشحالیم که او تشنه گلزنی است. یک ورزشکار بسیار حرفه‌ای و فردی متواضع. او یک رقیب بزرگ است.

یک نمایش استثنایی داشتیم. همه چیز عالی بود و برای بازیکنان خوشحالم. بازی در چمن مصنوعی دشوار است. پاس‌های کوتاه روی این زمین سخت است و کنترل پاس‌های بلند هم دشوار است. با این وجود آنها توانستند از پس این چالش بربیایند. نتیجه خوب است و راضی‌ام. ۹ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن داریم و این یعنی عالی کار کرده‌ایم و همین مهم است.

گروه نرم افزاری ماهور

ما موقعیت‌هایی داشتیم که استفاده نکردیم، اما در کل بازی واقعاً خوبی بود. از عملکرد تیم بسیار خوشحالم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، اما ایجاد و خلق موقعیت‌ها مهم است که در آن عالی بودند.»

61 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا