آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پیروزی دراماتیک لیورپول در یک بازی پرگل؛ برتری چلسی در شب تساوی استون ویلا

لیورپول و چلسی به پیروزی رسیدند.

چهاردهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در مهمترین آن‌ها لیورپول در یک بازی جذاب برابر فولام با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید، چلسی در مصاف با برایتون با نتیجه ۳ بر ۲ برنده شد و استون‌ویلا در رویارویی با بورنموث تساوی ۲ بر ۲ را تجربه کرد.

غیبت آلیسون احساس شد 

در یکی از مهمترین دیدارهای یکشنبه عصر در لیگ برتر انگلیس، لیورپول به مصاف فولام رفت که این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ به سود لیورپول به پایان رسید. لیورپول در این بازی میزبان تیم فولام بود و دروازه‌بان اصلی خود یعنی آلیسون بکر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. در این دیدار کلهر، دروازه‌بان دوم تیم وظیفه حفاظت از دروازه را بر عهده داشت. همچنین دیگو ژوتا دیگر غایب لیورپول در این دیدار بود.

 

لیورپول در این بازی در ابتدای نیمه و در دقیقه 20 با یک شوت دیدنی از آرنولد و با اشتباه بازیکن حریف به گل اول دست پیدا کرد اما ۴ دقیقه بعد فولام بر روی حرکت دیدنی و ضربه مهارنشدنی هری ویلسون گل تساوی را به ثمر رساند. در دقیقه 38، الکسیس مک آلیستر با یک ضربه استثنایی از پشت محوطه، توانست تور دروازه فولام را به لرزه در بیاورد اما این پایان کار نبود، زیرا چند دقیقه بعد و در زمان‌های اضافه نیمه اول، فولام توسط تته گل دوم را وارد دروازه لیورپول کرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد. در نیمه اول ضعف در دفاع به خصوص در دروازه لیورپول به وضوح مشاهده می‌شد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

در نیمه دوم لیورپول چند موقعیت نصفه و نیمه توسط صلاح، داروین و دیاس به دست آورد اما ثمری نداشت، فولام که از این تساوی راضی به نظر می‌رسد، سعی در حفظ نتیجه داشت و لیورپول قادر به گلزنی نبود. فولام در دقیقه 80 توسط بابی رید به گل سوم دست پیدا کرد. لیورپول به دنبال زدن گل تساوی می‌دوید و در دقیقه 87، بازیکن ژاپنی این تیم یعنی واتارو اندو گل سوم را به ثمر رساند. لیورپول دست بردار نبود و بار دیگر آرنولد توانست دروازه فولام را باز کرده و گل چهارم را به ثمر برساند. در نهایت بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود لیورپول به پایان رسید تا یک پیروزی ارزشمند در آنفیلد برای این تیم به دست بیاید.

چلسی، برنده بازی حساس 

در دیگر دیدار مهم عصر امروز در لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف برایتون رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود چلسی به پایان رسید. این دیدار برای هر ۲ تیم اهمیت زیادی داشت زیرا امتیازات رقبای میدان بسیار به یکدیگر نزدیک بود و ۲ تیم در رده‌های نهم و دهم جدول قرار داشتند. چلسی در این دیدار در دقیقه 15 با نخستین گل فصل انزو فرناندس از حریف خود پیش افتاد. شیرهای لندن چند دقیقه بعد و در دقیقه 21 توسط کولویل گل دوم را وارد دروازه برایتون کردند. در حالی که به نظر می‌رسید یک پیروزی پر گل در انتظار چلسی خواهد بود، برایتون در دقیقه 43 و توسط بونانوته یکی از گل‌ها را جبران کرد. در دقیقه 46 کانر گلگر با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا چلسی با ۱۰ نفر به کار ادامه دهد و نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود چلسی به پایان رسید.

 

نیمه دوم با حملات بیشتر از سوی چلسی همراه بود و این تیم توانست در دقیقه 65 و یک بار دیگر توسط فرناندس از روی نقطه پنالتی به گل سوم دست پیدا کند تا خیال هواداران از بابت کسب ۳ امتیاز این دیدار مهم راحت شود. برایتون در دقیقه 92 و به وسیله ژائو پدرو گل دوم را به ثمر رساند و در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود چلسی به پایان رسید تا ۳ امتیاز ارزشمند برای تیم لندنی به دست آمده باشد.

 

استون ویلا و وستهام، ۲ بازی و ۲ امتیاز 

در دیگر دیدارها، استون ویلا به مصاف بورنموث رفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. شاگردان امری در این دیدار در ابتدا با گل سمنیو از حریف خود عقب افتادند. این تیم در دقیقه 20 توسط بیلی کار را به تساوی کشاند اما بورنموث در نیمه دوم و در دقیقه 52 بار دیگر از استون ویلا پیش افتاد. استون ویلا در دقیقه 92 توسط اولی واتکینز بازی را به تساوی کشاند و در نهایت این دیدار با تساوی به پایان رسید.

 

همچنین وستهام در برابر کریستال پالاس به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.

67 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا