آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تماسی که همه چیز را بین شکیرا و پیکه تغییر داد

آخرین تماس شکیرا و جرارد پیکه پیش از نقل مکان فرزندان این دو برقرار شد.

آخرین تماس تلفنی شکیرا و جرارد پیکه، دو روز قبل از خروج این خواننده از اسپانیا، برقرار شد. بر اساس گزارش نشریه مارکا، این خواننده کلمبیایی که با همراهی فرزندانش میلان و ساشا زندگی جدیدی را آغاز کرد، به اقامتگاه جدیدی در میامی نقل مکان کرده است.

 

فرزندان پیکه و شکیرا قرار است در یکی از منحصر به فردترین مدارس شهر به نام مدرسه کانتری میامی تحصیل کنند که هزینه آن سالانه بین 33 تا 46 هزار دلار است.

 

برنامه تلویزیونی فیستا (Fiesta) محتوای آخرین تماس این زوج را در قسمت اخیرش فاش کرد. در این تماس شکیرا تایید کرد که تا دو روز دیگر با فرزندانش به ایالات متحده نقل مکان خواهد کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

او همچنین توضیح داد که به دلیل بدتر شدن وضعیت پدرش و با توجه به اینکه او قادر به درمان در بارسلونا نیست، این اقدام را زودتر از موعد مقرر انجام می‌دهد.

 

به گفته نشریه اولا (¡Hola!)، قدم بعدی برای پدر خواننده کلمبیایی “عملیات جدیدی است که آن‌ها در سه ماهه دوم سال انجام خواهند داد.”

 

گفتگوی پایانی شیرین نبود با این حال، این برنامه ادعا می‌کند که این تماس “همه چیز را تغییر داده است”. آن‌ها فاش کردند که صحبت‌هایی رد و بدل شده که به مذاق ستاره سابق بارسلونا خوش نیامده است.

 

این رسانه تایید کرد که پیکه از دلایل همسر سابقش برای سفر به آمریکا قانع نشده است. اینطور گزارش شده است: “پیکه عصبانی است، به دلایل شکیرا برای انتقال فرزندانش گوش نداد. او (شکیرا) ناراحت است زیرا آخرین گفتگوی آن‌ها آنطور که انتظار می‌رفت، دوستانه نبود.”

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا