آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پدر پیکه، شکیرا را از خانه‌اش بیرون کرد

پدر جرارد پیکه به همسر سابق او اجازه نداد که به زندگی در محل سکونتش در شهر بارسلونا ادامه دهد.

حواشی مربوط به جدایی جرارد پیکه از همسر سابقش شکیرا شاید کاهش یافته باشد اما قطعاً تمام نشده است.

 

خواننده کلمبیایی اخیراً در نامه‌ای که در صفحه شخصی‌اش در سایت اینستاگرام منتشر شد؛ از طرفداران اسپانیایی‌اش خداحافظی و اعلام کرد که برای ثبات بخشیدن به زندگی فرزندانش برای همیشه از اسپانیا به میامی آمریکا نقل مکان می‌کند. او در این نامه ضمن تشکر از طرفداران اسپانیایی خود، جمله‌ای طعنه‌آمیز هم که مخاطبش جرارد پیکه بود نوشت با این مضمون که «زندگی در بارسلونا به من آموخت که عمر دوستی بیشتر از عشق است».

اکنون اما مشخص شده که تنها دلیل نقل مکان دائمی شکیرا از بارسلونا فاصله گرفتن او از جرارد پیکه نیست. نشریه آ اس اسپانیا با استناد به گزارشی در روزنامه وانگاردیا، مدعی شده که خوان پیکه پدر جرارد، پس از جدایی فرزندش از شکیرا، برای بیرون کردن این زن کلمبیایی از خانه‌ای که به پدر مدافع سابق بارسلونا تعلق داشت، حکم تخلیه گرفته و به او تا پایان ماه آوریل امسال فرصت داده تا این ملک را که در حومه شهر بارسلونا واقع شده است، ترک کند وگرنه مشمول پرداخت جریمه‌ای سنگین خواهد شد. به همین دلیل هم شکیرا در تصمیم خود برای ترک بارسلونا مصمم‌تر شده و برای همیشه به میامی نقل مکان کرده است.

 

گروه نرم افزاری ماهور

حاصل 12 سال زندگی مشترک پیکه و شکیرا دو فرزند پسر بود که این زوج سرشناس مدتی هم برای گرفتن حضانت آنها نزاعی حقوقی داشتند و به نظر می‌رسد که آنها قرار است بیشتر وقت خود را در کنار مادرشان سپری کنند.

56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا