آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی: امیدوارم دوباره قهرمان سوپرجام شویم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، ابراز امیدواری کرد تیمش دوباره در سوپرجام اسپانیا قهرمان شود.

بارسلونا فرداشب در بازی نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا مقابل اوساسونا بازی می‌کند. ژاوی هرناندز در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پیرامون بازی فردا پاسخ داد.

 

ژاوی درباره بازی فردا گفت: “ما نمی‌دانیم که اوساسونا می‌خواهد مقابل ما به چه شکل بازی کند. مربی آن‌ها فوق‌العاده است و حرکات واضحی مثل بازی مستقیم دارند، آن‌ها یک تیم فیزیکی هستند که خیلی خوب دفاع می‌کنند. در آخرین دیداری که با هم داشتیم خیلی کارمان را سخت کردند. ما مقابل آن‌ها پیروز شدیم و فکر می‌کنم این نتیجه عادلانه بود. می‌دانم که آن‌ها در همه جای زمین ما را تحت فشار قرار می‌دهند.”

 

سوپرجام؟

گروه نرم افزاری ماهور

سوپرجام اسپانیا در فصل گذشته نقطه عطفی برای بارسلونا بود. امیدوارم این سناریو را تکرار کنیم. امیدوارم ابتدا با صعود به فینال این ثبات را پیدا کنیم، اما به اوساسونا احترام زیادی می‌گذاریم، مطمئنا برای صعود به دور بعدی شانس دارند و مشخص است که بازی سختی داریم. مسابقه‌ای را انجام می‌دهیم که بازنده حذف می‌شود پس باید ثابت کنیم که شایسته حضور در این فینال هستیم اما رقیب قدرتمند و محکمی داریم.

 

وضعیت پدری؟

 

ما به آمادگی پدری خوشبین‌تر هستیم، او چند روز است که وضعیت خوبی دارد اما برای کانسلو حضور در بازی فردا پیچیده به نظر می‌رسد، خواهیم دید که وضعیت او در تمرین امشب چگونه است. در حال حاضر پدری نزدیک‌ترین بازیکن برای بازگشت به ترکیب است.

شانس قهرمانی؟

 

ما مدعی صعود به فینال هستیم ولی اوساسونا حریف بسیار سرسختی است که کار دشواری مقابل آن‌ها داریم.

 

لیگ عربستان را دنبال می‌کنید؟

 

بله، خیلی زیاد چون قبلا هم در السد بودم. من الاتحاد، النصر، الهلال و الشباب را دنبال می‌کنم. در این لیگ بازیکنان مهم زیادی حضور دارند و در حال پیشرفت هستند، واقعا لیگ عربستان رقابت مهمی در آسیاست و الان با بازیکنان و مربیانی که آمده‌اند، اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

 

پیشرفت لیگ عربستان؟

 

معتقدم لیگ عربستان به اندازه‌ای که مسئولان اینجا بخواهند رشد خواهد کرد، آن‌ها همه توانایی لازم برای این کار را دارند. من فصل‌های زیادی را در لیگ قهرمانان آسیا سپری کردم و تیم‌های عربستانی جزء بهترین‌های این قاره بودند. حالا که بازیکنان بزرگ را جذب می‌کنند، می‌توانند بهتر رقابت کنند و همچنین جام جهانی 2034 را هم دارند، بنابراین این کشور در فوتبال بسیار پیشرفت خواهد کرد.

 

ژائو فلیکس؟

 

با فکر کردن به همه شرایط، بهترین ترکیب اصلی را وارد میدان خواهیم کرد. ژائو در طول فصل بازیکن مهمی بوده و مهم خواهد ماند. همیشه از من در مورد کسانی که تعویض می‌شوند یا زیاد بازی نمی‌کنند می‌پرسید، اما همه آن‌ها بازیکنان مهمی خواهند بود.

60 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا