آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی: بازی با والنسیا همانند یک فینال است

ژاوی عنوان کرد بازی با والنسیا همانند یک فینال خواهد بود.

ژاوی؛ سرمربی بارسلونا که به دلیل کسب نتایج ضعیف در چند هفته اخیر مورد انتقاد قرار گرفته، پیش از دیدار با والنسیا در مصاحبه‌ای به انتقادات رسانه‌ها پاسخ داد و این بازی را یک بازی همانند فینال خواند.

 

اگر حذف می‌شدیم انتقادات را درک می‌کردم 

ژاوی در مصاحبه خود گفت: «اگر رویال آنتورپ ما را از لیگ قهرمانان اروپا حذف می‌کرد، انتقادات را درک می‌کردم اما اکنون ما در لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی و کورس قهرمانی در لالیگا حضور داریم. درست است باید در کار خود پیشرفت کنیم، اما به این پروژه اعتقاد داشته باشید. بارسلونا پیچیده‌ترین باشگاهی است که می‌توان در آن کار کرد.

 

هیچ یک از شما پس از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به ما تبریک نگفتید. به نظر من این انتقادات رسانه‌ها غیر واقعی است. اگر فصل برای ما خوب به پایان برسد چه طور؟ ما روزهای دشواری داشتیم، پیش از بازی با اتلتیکومادرید در بالاترین سطح بودیم و الان اینگونه نیست اما در حال حاضر تنش‌هایی ایجاد شده که برای ما چیزی جز دردسر به همراه نخواهند داشت. در حال جنگیدن برای کسب چهار جام هستیم.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

به دنبال کسب امتیاز هستیم

بارسلونا شنبه در حالی به مصاف والنسیا خواهد رفت که ۷ امتیاز کمتر از تیم اول جدول در اختیار دارد‌ به همین دلیل ژاوی این دیدار را همانند یک فینال خواند و عنوان کرد بارسلونا به دنبال کسب امتیاز از این دیدار است. ژاوی گفت: «در حال حاضر در جایگاهی که حقمان است قرار نداریم. شکست در برابر رئال مادرید و جیرونا گران تمام شد و روی ما تاثیر گذاشت. شنبه در برابر حریفی بسیار پیچیده و دشوار بازی خواهیم کرد و این بازی برای ما بسیار اهمیت دارد. روبن باراخا و والنسیا فوق‌العاده هستند. بازی در مستایا همواره دشوار است. این بازی برای ما همانند یک فینال خواهد بود.»

63 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا