آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی به من گفت برو و پی‌اس‌جی را نابود کن

پدری بعد از یک ماه دوری از میادین دیشب برگشت و در بازی بزرگ برابر پی‌اس‌جی پاس گل داد. او فاش کرد ژاوی قبل از ورودش به زمین چه گفت.

پدری در بازی برابر بیلبائو مصدوم شده بود و با وجود اینکه تیم پزشکی به وی مجوز بازی نداده بود، در فهرست قرار گرفت و با تیم راهی پاریس شد.

 

در آخرین تمرین قبل از بازی شرایط او خوب بود و پزشکان اجازه دادند در صورت لزوم راهی زمین شود، اما پدری کار را از روی نیمکت شروع کرد و درست زمانی که تیم 2-1 عقب افتاده بود به زمین رفت و خیلی زود پاس گل داد. بارسلونا بازی را در نهایت 3-2 برد و حالا یک پایش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است.

پدری در پایان بازی گفت: «ژاوی به من گفت تمرکزت را حفظ کن و با ذهنیت درست به میدان برو. او اصرار داشت به محوطه جریمه نزدیک شوم. زمانی به بازی رفتم که پی‌اس‌جی جلو افتاده بود و می‌خواست گل سوم را بزند. ژاوی به من انرژی زیادی داد و گفت برو و بازی حریف را با پاس‌هایت متلاشی کن. خیلی انگیزه داشتم و می‌خواستم بعد از مدتی دوری به تیم کمک کنم. خوشحالم پاسی که برای رافینیا فرستادم دقیق بود و او توانست گلزنی کند. فکر می‌کنم کاری که مربی خواسته بود را انجام دادم.»

گروه نرم افزاری ماهور

پدری در مورد بازی برگشت گفت: «هنوز یک بازی سخت دیگر باقی مانده و کسی قرار نیست چیزی به ما هدیه بدهد. برای صعود باید حتی بهتر از بازی رفت باشیم.»

 

ماندنی شدن ژاوی: «نمی‌دانم چه تصمیمی خواهد گرفت ولی آرزو می‌کنم منصرف شده و سال‌ها با ما بماند.»

66 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا