آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی: فردا یک شب جادویی برای بارسلوناست

ژاوی بازی برگشت برابر ناپولی را بهترین فرصت برای نشان دادن هویت و شخصیت بارسلونا عنوان کرد و گفت شبی جادویی را رقم خواهند زد.

بارسلونا فردا در زمین خود میزبان ناپولی از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. در بازی رفت بازی 1-1 مساوی شد و بارسا بعد از پیروزی برابر مایورکا در لالیگا در شرایط روحی خوبی به این بازی رسیده است.

ژاوی در مورد این بازی گفت: «این مهم‌ترین بازی تا اینجای فصل است و ما با انگیزه و هیجان‌زده هستیم. چهار سال است که به یک چهارم نهایی نرسیده‌ایم. ما باید با رقیب بزرگی بازی کنیم که در بهترین روزهای خودش نیست ولی شاکله فصل قبل را حفظ کرده است. امیدوارم این یک شب جادویی برای هواداران بارسلونا باشد.»

 

شرایط دو تیم: «من دو مورد مشابه می‌بینم. آنها نسبت به سه هفته قبل، بهتر، قوی‌تر و پویاتر هستند. ما غایبان بسیار مهمی داریم، گاوی، پدری، فرانکی دی یونگ، بالده… اما ما باید رقابت کنیم و نشان دهیم که روی چه چیزی کار کرده‌ایم. ما در خانه بهتریم و باید برنده شویم. نباید از اشتباه کردن ترسید بلکه باید شجاع بود و نشان داد در سطح بالایی هستیم.»

گروه نرم افزاری ماهور

فشار روی بارسا: «فکر می‌کنم این فرصت خوبی است که بعد از چهار فصل در مرحله یک چهارم نهایی قرار بگیریم. ما باید این وضعیت را تغییر دهیم. مصدومیت‌ها وجود دارد، اما بهانه‌ای نداریم. ترس از شکست وجود ندارد و می‌دانم فشار بالاست ولی مقابل هواداران حق اشتباه نداریم.»

 

فشار شخصی: «من مهم نیستم، باشگاه مهم است. من باشگاه را در اولویت قرار می‌دهم. من به عنوان مربی تاریخ انقضا دارم. ما باید خوب رقابت کنیم و یک شب جادویی را رقم بزنیم. شخصا خوشبین هستم.»

انتظار چه چیزی از ناپولی دارید؟ «من منتظر یک ناپولی شجاع هستم که توپ را می‌خواهد و از بالا پرس می‌کند، درست مثل ما. این یک بازی باز خواهد بود و فکر می‌کنم تماشایی خواهد شد. آنها قهرمان فعلی ایتالیا هستند و این یک بازی بزرگ است.»

 

حمایت رختکن: «گفتم که باشگاه در اولویت است. بله، من حمایت را احساس می‌کنم. ما باید متحد باشیم. به بازیکنان می‌گویم نترسند و این فرصتی است برای قرار گرفتن در بین هشت تیم برتر اروپا. بدون ترس باید سعی کنیم بعد از چهار سال از یک هشتم نهایی بالاتر برویم.»

 

درخشش لامین یامال و کوبارسی 16 و 17 ساله: «باید به آنها گفت که این یک فرصت بزرگ است و باید از آن لذت ببرند. اینکه آنها در 16-17 سالگی اینجا هستند، دیدنی است.»

 

شانس صعود: «من می‌گویم هیچکدام شانس بیشتری نداریم و بازی پنجاه و پنجاه است. البته بازی خانگی به ما وزن بیشتری می‌دهد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در یک چهارم نهایی باشیم.»

 

پنالتی ها: «ما روی هر سناریویی که ممکن است اتفاق بیفتد کار کرده‌ایم و به بهترین شکل ممکن رقابت می‌کنیم.»

وضعیت فران تورس: «مصدومیتش شدت پیدا نکرده، اما حسش صد درصد نیست. او در بازی مقابل اتلتیکو مادرید خواهد بود.»

 

خوان لاپورتا: «او شور و شوقش کم نشده و در هر بازی به رختکن می‌آید. او با انگیزه و مشتاق است. هیچ چیز تغییر نکرده و ما فکر می‌کنیم آماده‌ایم و امیدواریم شبی جادویی باشد.»

 

سطح رقابتی بارسا: «ما همچنین بازی‌های خوبی را مقابل تیم‌های بزرگ انجام داده‌ایم، مقابل رئال مادرید حتی وقتی باختیم، اتلتیکو، ناپولی… باید بازی‌ای شبیه بازی رفت انجام دهیم و در همه مناطق موثرتر باشیم. شبی که باید شخصیت و هویت بارسا را نشان دهیم.»

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا