آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی و محرومیت ۲ جلسه‌ای؛ اعتراض پشت اعتراض!

ژاوی ۲ جلسه محروم شد.

شب گذشته بارسلونا موفق شد مقتدرانه و با نتیجه 3-0 در خانه اتلتیکو مادرید پیروز شود. این بازی تنها یک جنبه منفی برای بارسا داشت و آن هم اخراج ژاوی بود.

 

عصبانیت از داور

پس از گلزنی ژائو فلیکس بر روی پاس روبرت لواندوفسکی، سرمربی بارسلونا با عصبانیت اعتراض کرد و معتقد بود در صحنه خطای پابلو باریوس روی ایلکای گوندوگان، داور باید او را با کارت جریمه می‌کرد.

 

در این صحنه اولین کارت زرد برای ژاوی در دقیقه 41 ثبت شد. دقایقی بعد خطای دیگری پشت محوطه جریمه جریمه و روی گوندوگان رخ داد. ژاوی باز هم در این صحنه اعتراض خود را نشان داد و داور او را با کارت قرمز جریمه کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

جریمه برای ژاوی

به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی حداقل ۲ بازی محروم خواهد شد. به این ترتیب او پس از تعطیلات ملی در بازی مقابل لاس پالماس و کادیز در کنار زمین حضور نخواهد داشت.

 

سانچس مارتینس داور مسابقه این اتفاق را در گزارش خود ثبت کرد و با توجه به اتفاقات رخ داده به نظر می‌رسد داور چهارم، خوان آنتونیو کامپوس بود که دلیل این اخراج را به اطلاع مسئول بازی رساند. این دومین کارت قرمز ژاوی در طول فصل بعد از اخراج در اولین بازی فصل مقابل ختافه است. در غیاب ژاوی، برادر و دستیار او، اسکار هرناندز هدایت تیم را در کنار زمین در ۲ بازی آینده بر عهده دارد.

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا