آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی: یکی از بدترین قرعه‌ها به ما افتاد

ژاوی اعتراف کرد که برخورد با پی‌اس‌جی یکی از بدترین قرعه‌هایی بود که ممکن بود نصیب بارسلونا شود.

بارسلونا یکشنبه شب در متروپولیتانو از هفته 29 لالیگا میهمان اتلتیکو است که یکی از سخت‌ترین بازی‌های بیرون خانه فصل خواهد بود.

 

بارسا در رتبه سوم قرار دارد و اتلتیکو با 6 امتیاز اختلاف در رده چهارم است. این فرصت خوبی برای بارسلوناست تا فاصله را بیشتر کند. دیروز قرعه‌کشی لیگ قهرمانان نیز انجام شد و بارسا باید به مصاف پی‌اس‌جی برود و اتلتیکو نیز برابر دورتموند قرار خواهد گرفت. بارسا و اتلتیکو در صورت رسیدن به نیمه نهایی به یکدیگر برخورد می‌کنند.

ژاوی در مورد بازی فردا گفت: «بازی فردا، مانند همه بازی‌های باقی‌مانده، به خاطر شرایط لالیگا حیاتی است. آنها تیمی در سطح لیگ قهرمانان و بسیار قوی هستند و در خانه با کمک هوادران خود به دنبال پیروزی هستند. اتلتیکو در سال‌های اخیر کارها را بسیار خوب انجام داده است. این بدون شک یک بازی دشوار است. شروع بازی مهم است و ما هر دو در شرایط بهتری نسبت به هفته‌های قبل هستیم. من مطمئن هستم که بازی فوق العاده ای خواهد بود. آنها از فصل گذشته که به ما باختند، دیگر در خانه شکست نخورده‌اند، این به شما می‌گوید که رسیدن به برد در ورزشگاه اتلتیکو چقدر دشوار است.»

گروه نرم افزاری ماهور

رویارویی با پی‌اس‌جی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان: «یک بازی بسیار پیچیده و یکی از سخت‌ترین رقبایی است که می‌توانستم به آن برخورد کنیم. لوئیز انریکه مربی فوق العاده‌ای است و تیم‌های او بسیار خوب کار می‌کنند. پی‌اس‌جی یکی از سخت‌ترین رقباست، اما ما امیدواریم که یک چهارم نهایی عالی ای داشته باشیم. بازی برگشت در خانه یک نکته مثبت است. بیایید رویاپردازی کنیم. وقت آن است که رویاپردازی کنیم، امید داشته باشیم و نشان دهیم که می‌توانیم مقابل یکی از بهترین تیم‌های اروپا رقابت کنیم.»

 

بازگشت ژوائو فلیکس به متروپولیتانو: «او بازیکن بزرگی است و این شانس را دارد که در یک میدان سخت یک بازی عالی داشته باشد. او می خواهد کمک کند ما به سه امتیاز برسیم. ژوائو بازیکنی با شخصیت و ذهنیتی قوی است و می‌تواند در جوی سنگین بهترین بازی را انجام دهد.»

 

کوبارسی در یورو 2024 و بازی‌های المپیک: «امیدوارم داستان پدری تکرار نشود و نیازی نیست خودمان را در سناریوی منفی قرار دهیم. ما برای او بسیار خوشحالیم و دعوتش به تیم ملی به خاطر شجاعت دلافوئنته بود. من برای پائو بسیار خوشحالم. در مورد حضورش در یورو و المپیک نمی‌توانم به شما چیزی بگویم، زیرا من تصمیم نمی‌گیرم.»

 

پی‌اس‌جی شانس اول: «شاید شانس صعود آنها بیشتر باشد. فراتر از تاریخ، از نظر اقتصادی وضعیت یکسان نیست. اما در امید، آرزو و رویا آنها نمی‌توانند ما را شکست دهند. ما قرعه‌کشی را با هم دیدیم و همه بازیکنان را با انگیزه و خوشحال می‌بینم. حرف زدن فایده‌ای ندارد و ما باید در زمین مسابقه خودمان را نشان دهیم و صحبت کنیم.»

 

تاثیر خستگی و فشار ناشی از لیگ قهرمانان: «از نظر احساسی، هر دو تیم در فرم خوبی هستند. ما و اتلتیکو با صعود به مرحله یک چهارم نهایی، اعتماد به نفس بالایی گرفته ایم. خسته هستیم ولی فردا یک بازی متفاوت است.»

 

آینده: «هدف این است که تا 30 ژوئن اینجا باشم و سپس استراحت کنم.»

 

اعاده حیثیت بعد از پیروزی برابر ناپولی: «احساس می‌کنم اشتباهاتی داشتیم و شرایط ممکن بود بدتر شود. اگر آن ضربه سر گل می‌شد، حساب کار 2-2 برابر می‌شد. فوتبال همین‌طور است. در نهایت یک شب عالی و جادویی در مونتجوئیک داشتیم.»

 

برنامه‌ریزی برای فصل آینده: «من در آن شرکت می‌کنم زیرا این باشگاه را دوست دارم و بهترین‌ها را برایش می‌خواهم. تصمیم من تغییر نمی‌کند. من همیشه از روز اول متعلق به باشگاه بودم. هر کاری که بتواند به پیشرفت باشگاه کمک کند، آن را انجام خواهم داد.»

55 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا